Inlägg från: Aikido |Visa alla inlägg
  • Aikido

amningsförnedrar på bibloteket

Odhos skrev 2016-03-12 17:12:10 följande:
    Svår fråga!

Personligen kan jag tycka det är lite hett när det är en yngre mamma som sitter med juvret ute i offentlig miljö. Då är det trevligt att ha något att vila ögonen på. När jag flög till Mallis förra sommaren satt det en ganska het kvinna i sätet vid mittgången och ammade. Då gick man på toa en extra gång om ni förstår vad jag menar smile1.gif

Är det däremot en mindre attraktiv och/eller äldre kvinna tycker jag att man borde gå undan en bit så man inte stör.
    Du blir lös i magen när du flyger?
  • Aikido
    Coccolina skrev 2016-03-12 23:15:16 följande:
    Finns inte en tolvåring i världen som skulle vilja amma sin mamma.... 
    Frågan är om någon ens kan. Man måste väl ha varit gravid för att kunna amma?
  • Aikido
    Babyfeber skrev 2016-03-12 23:46:36 följande:
    Man kan faktiskt få igång produktionen utan att ha varit gravid. Det är dock svårt och inte säkert man lyckas
    Man kan men det är svårt och det är inte säkert att man lyckas. Ok.

Fungerar det på män? Behöver man verktyg?
  • Aikido
    Coccolina skrev 2016-03-13 03:19:46 följande:
    Faktiskt kan man med hjälp av stimuli, hormoner och sånt...... smile1.gif Udda sak men jepp....

Det är dock inte näringsrik mjölk utan något som bara påminner om det väldigt avlägset....
    Hu! Kroppen är en konstig sak. Fast det kanske inte är så konstigt att det kan fungera halvdant ändå så pass lika som vi ändå är (kvinnor och män).
Svar på tråden amningsförnedrar på bibloteket