BLIR SÅ ARG! 4 åring designar kläder
LillaLoppi skrev 2016-03-17 21:17:42 följande:
Men du ger hela världen tillgång till bilderna!!! Ser du inte skillnaden??? Det spelar ingen roll att du skruvat lite på FB-kugghjulet och klickat in "visa endast för vänner". Bilderna är ute på nätet för vem som helst att se.Orkar inte med dig längre. Du förstår ju inte.
Det är inte ett dugg respektlöst att lägga upp en bild på barnet på FB (Så länge barnet själv fått godkänna det.) och nej, den syns inte för hela världen.
Sedan kan jag ju tycka att det inte gör så mycket om en bild på min fullt påklädda, glassätande, son ses av hela världen. Vi rör oss nämligen ute på dagarna och om någon verkligen vill kan dom smygfota honom i parken eller när han är halvnaken på en strand i Italien osv. Så de där bilderna ni är så livrädda över, de kan ju tas när som helst.
Jag är helt för att aldrig lägga upp kränkande bilder eller bilder där barnet gör dumma eller pinsamma saker. Inte heller lättklädda bilder. Men som min son som tävlar och är med på uppvisningar i två olika sporter, han finns ju i tusentals album redan. Skitsaksamma.