BLIR SÅ ARG! 4 åring designar kläder
Är det bara jag som blir arg för att kändisar exponerar sina barn? Viktoria Beckham låter sin 4åriga dotter designa kläder. Bisarrt
Läs här: www.chic.se/4-ariga-harper-beckham-designar-klader/
Är det bara jag som blir arg för att kändisar exponerar sina barn? Viktoria Beckham låter sin 4åriga dotter designa kläder. Bisarrt
Läs här: www.chic.se/4-ariga-harper-beckham-designar-klader/
Varför blir du arg när just kändisar exponerar sina barn. Massor av vanliga föräldrar gör det. Titta bara på Facebook och i andra sociala medier. Hur många exponerar inte sina barn där, med risken att bilderna blir stulna och använda i inte alltid så bra syften. Och det är inte speciellt ofta som småbarnen blir tillfrågade om de vill synas för hela släkten, vänkretsen, och resten av de 400 kompisarna på FB.
Jag låter min son designa sina egna kläder. Vi köper tyger ihop och han säger om han vill att tröjan ska ha krage eller ej, korta eller långa ärmar, osv.
Han är fem år.
Vi syr även kläderna tillsammans.
Vad är "inte alltid så bra syften"?
Varför blir du arg när just kändisar exponerar sina barn. Massor av vanliga föräldrar gör det. Titta bara på Facebook och i andra sociala medier. Hur många exponerar inte sina barn där, med risken att bilderna blir stulna och använda i inte alltid så bra syften. Och det är inte speciellt ofta som småbarnen blir tillfrågade om de vill synas för hela släkten, vänkretsen, och resten av de 400 kompisarna på FB.
Vad är "inte alltid så bra syften"?
If you only knew.
Runkmaterial, propaganda, stalking, mobbing, etc.
Men ts, det hon gör är ju inte mer än ex min egen dotter har gjort med sitt Harumika-kit. Dvs drapera klänningar på en skyltdocka om än i ministorlek och så Victoria ut bilden på IG. Kan inte ser var i det hemska ligger? Hon visar inte ens Harpers ansikte.
Och av den anledningen ska man inte lägga ut bilder på fb? För att nån ev runkar till en bild på min son, fullt påklädd? Stalking och mobbning är ju en annan femma men hur menar du eg? Skulle min bebis bli mobbad för att jag lägger ut en bild på honom på min fb? Av vem och hur? Det där är överdriven skrämselpropaganda om nåt...