• MyL

BF December 2016

Hej på er!

Jag plussade i torsdags den 24/3. Då det var första gången jag använde ägglossningstest är jag ganska säker på att BF är den 30/11. :) Försökt sedan i slutet av juli men haft problem med att få tillbaka mens efter ppiller-stoppet. Fick dock tydligt plus nu med både stickor och cb digitala samt att jag har flera symtom så visste nästan säkert bara några dagar efter ägglossningen.

• MyL

Kan tillägga att detta både är mitt och min mans första barn :)

• MyL
    Vicktess skrev 2016-03-27 09:04:01 följande:

Stort grattis och välkommen! :) precis så var det för mig också, visste att jag var gravid direkt efter ägglossningen haha. Lite sjukt egentligen att man kan känna sånt. Fick kraftiga symtom och sa till min sambo att i slutet av månaden kommer jag att plussa :)

Tack ? Grattis till alla ni andra också. Så spännande just nu tycker jag.

Ja jättekonstigt att det går att känna så :D Jag har trott tidigare att jag var gravid men när jag verkligen var det kändes det annorlunda och jag var säker på att jag inte inbillade mig.
  • MyL
    MyL skrev 2016-03-27 09:24:01 följande:

Tack ? Grattis till alla ni andra också.

Oj en smiley skulle det vara inte ett frågetecken :)
  • MyL
    Fian88 skrev 2016-03-27 09:56:23 följande:

Och jag trodde verkligen att jag inte var gravid den här månaden haha. Din magkänsla är uppenbarligen bättre än min;)

Haha så kan de ju också va :) Verkar vara väldigt olika för alla hur det känns.
  • MyL
    Hannaberglund skrev 2016-03-27 11:13:20 följande:

Jag förstod direkt att jag var gravid när jag stod i duschen i fredag och brösten börja läcka ???? har väldigt ömma bröst,molnade värk i magen och illamående. Sist blev jag inlagd pga mitt illamående :( hur mår ni andra? :)

Usch hoppas du slipper bli inlagd denna gång!

Jag mår lite till och från. Huvudvärk, trötthet, illamående, molvärk ibland och ibland ingenting. Drömmer dock mer (eller kommer ihåg mer) och är täppt i näsan hela tiden och det blöder när jag snyter mig.
  • MyL
    sebbejonte skrev 2016-03-27 12:18:23 följande:

Jag är också trött o har molande värk i magen, väldigt ömma bröst och blöder också i näsan när jag snyter mig.

Just det ömma bröst har jag också börjat få sen jag plussade. Idag mår jag dock ganska bra och blir nästan orolig när jag inte känner något. Är rädd för att få missfall :(
  • MyL

Såg att jag skrev 30/11 som BF men är inte riktigt säker utan det kan även vara 1 eller 2/12 så valde denna gruppen istället för BF November :)

Svar på tråden BF December 2016