Inlägg från: Michaela94 |Visa alla inlägg
  • Michaela94

BF December 2016

Hej allihopa! Jag plussade idag, har bf 5 dec enligt Äl och 30 nov enligt sista mens, tog ett clearblue digital som visade 1-2 så jag tror mer på Äl den 5 dec

Fick ett MA i sep förra året så nu ber vi att det blir nåt här

• Michaela94
    lillalelin skrev 2016-03-27 19:58:38 följande:

Hej elin heter jag och idag tog jag ett test på bim + - 0 direkt på morgonen. Visade ett svagt streck. Så här är en till december mamma. Har 1 barn sedan tidigare. Hon blev 2 i februari. Känns väldigt spännande. Dock trött hest hela tiden.

Åh vad roligt! Jag har en son som blev två år i februari :)
    Jag är sjukt trött hela tiden och har svagt illamående som kommer och går
  • Michaela94

[quote=76478990][quote-nick]lillalelin skrev 2016-03-27 21:27:14 följande:[/quote-nick]

Ingen som har gjort en december grupp på fb? :) isf gör jag ????

[/

Ja snälla gör en grupp på fejjan! Jag vill va med!

16 är han född

• Michaela94

Om du har gjort den hemlig kommer vi inte hitta gruppen, du måste bli vän med oss på fb och lägga till medlem och då den du blivit vän med, sen tar man bara bort vänskapen på fejjan så är personen med i gruppen :)

• Michaela94
    Clementin skrev 2016-03-29 17:41:21 följande:
    Jag hittade två olika appar som säger olika dagar, dvs 3 och 4 december.
    Men jag fick en tid till bm redan nu på torsdag, vet inte om de inte har senare tider kvar eller om de har väldigt lugnt på sitt jobb. Jag ska fråga mer exakt hur man räknar ut, men hon jag pratade med i tele sa att det blir i början av december iaf :)
    Jag kände igen ditt namn, var du med i Marsbebisar 2016 eller februaribebisar 2014?
  • Michaela94
    Gabriella89 skrev 2016-04-09 18:11:05 följande:

V. 6+3 och mår så illa så jag vet inte var jag ska ta vägen trots att jag äter lergigan comp. Måste äta nästan hela hela tiden för att inte må helt kasst, känns som ja får blodsockerfall imellan åt. Mycket molvärk idag som gör mig orolig för utomkvedshavandeskap. Är extremt trött. Somnar ofta innan 8 på kvällarna.

Vad kan man äta mest hela tiden utan att magen blir/känns helt full ?

Samma här, jag mår sjukt illa, men tryckte i mig lite kyckling förut och då blev det bättre... Men samma här, måste äta nästan hela tiden
  • Michaela94
    enilorac81 skrev 2016-04-27 16:38:06 följande:

Är det någon annan än Elin burström som kunde lägga till oss i fb gruppen? Jag har skickat vänförfrågan men inte fått något svar...

Dem har maxgräns på 80 personer i gruppen så isåfall får en till grupp startas, glöm inte skriva här bara så alla nya kommer med :) jag vill gärna vara med i den! :)
  • Michaela94
    enilorac81 skrev 2016-04-27 21:06:32 följande:

Michalea94- det finns en ny grupp som skapats av "mammamumin" har bett att få gå med genom att skicka meddelande här till henne. Avvaktar svar

Jag skrev till henne men fick till svar att hon aldrig startade någon då den gamla gruppen fanns, så en ny måste startas som kan vara hemlig :)
  • Michaela94
    GrönaDruvan skrev 2016-04-28 22:06:38 följande:

Blöder lite idag med. Mest vid toabesök. Den här oron knäcker mig.
    Privat ul hade de bara tid 12 maj....på ett annat ställe imon 11.30, och det är precis när jag börjar jobba.
    Min mvc gör inte vul och till gynakuten vill jag inte åka. Det känns inte så akut och jag störtblöder ju inte. Kommer inte ens när jag torkar mig, men "stoppar jag upp" lite papper så är det blod på. Imorse droppade det några droppar ner i toan, men det var i samband med nr.2...
    Jag blir knäpp. Kan det vara lättblödande livmodertapp? Missfall på gång? Eller är det så att kroppen tror att jag ska ha mens. Är ju vid denna tiden den skulle kommit, och eftersom jag hade lite blödningar i vecka 5 också, så undrar man ju...
    Är det missfall borde det väl blöda mer snart isåfall och göra ont?
    Googlar man så hittar man inga svar. Några som haft så har det gått bra för och vissa inte..

Mitt MA började sådär, blödde så i flera veckor och tillslut åkte jag in till gynakuten där jag fick MA konstaterat, så gynakuten är absolut bäst
Svar på tråden BF December 2016