Inlägg från: Längtan02 |Visa alla inlägg
  • Längtan02

BF December 2016

Hej! Tänkte hoppa in här :)

Fick pluss på stickan igår och BF ungefär 4 December :) Ni kommer alla tankar på missfall osv. Detta är min första graviditet så nervöst är det. Hoppas det kan stanna. Och Stort grattis till alla er andra!! :)

• Längtan02
    Längtan02 skrev 2016-03-31 08:44:36 följande:

Hej! Tänkte hoppa in här :)

Fick pluss på stickan igår och BF ungefär 4 December :) Ni kommer alla tankar på missfall osv. Detta är min första graviditet så nervöst är det. Hoppas det kan stanna. Och Stort grattis till alla er andra!! :)

Kan tillägga att vi försökt länge och jag trodde inte jag kunde bli gravid. Jag åt pergotime nu i Mars så det har tagit sig på första kuren. :)
  • Längtan02
    Fian88 skrev 2016-03-31 08:53:08 följande:

Grattis!:)

Jag fick prova Pergotime en gång (enkelkur) men blev överstimulerad, 4 ägg blev det så vi hoppade över det försöket. Men så tog det sig "naturligt" nu på andra äl efter kuren istället:). Hur många ägg såg man på dig?:)

När jag var på gyn såg dom endast ett ägg som verkade okej. Men läkaren sa att det ändå inte var stor chans att det skulle bli nåt. Några veckor senare fick jag mitt efterlängtade pluss :)

Men viken tur du hade då, att det tog sig ändå :) stort grattis och lycka till :) Kram!
Svar på tråden BF December 2016