BF December 2016
Hej på er!
Jag plussade idag på BIM-3 och får då BF runt den 8/12
Hoppas jag får stanna kvar, blev gravid direkt efter MA i vecka 12 i februari, ingen mens emellan så hoppas verkligen det går vägen den här gången!
Hej på er!
Jag plussade idag på BIM-3 och får då BF runt den 8/12
Hoppas jag får stanna kvar, blev gravid direkt efter MA i vecka 12 i februari, ingen mens emellan så hoppas verkligen det går vägen den här gången!
Hej! Jag hoppar gärna in här:) Fick ett svagt plus i onsdags på BIM-3(!). Idag testade jag med CB digital och fick Gravid 2-3:)
Har en son sen innan som fyller 2 nu i april.
Har nog inte riktigt fattat det än. Trodde det skulle ta några månader tills det tog sig;) Men det gick på första försöket. Precis som med sonen.
Okej! Det förstår jag. Jag är också försiktig med det. Har aldrig fått MF elker MA men har ju bara varit gravid en gång. Hoppas jag slipper!
Då har du lite o göra när den hör kommer då:)
Oj då! Fy va jobbigt när man är inställd på ultraljud o se en liten bebis! Men det märktes inget då?
Jag har haft lite ont i ena äggstocken/sidan av livmodern idag. Undrar va det kan va? Blir orolig. Med sonen hade jag inga känningar alls innan v.11. Så att jag mår dåligt o känner en massa saker redan nu är skumt för mig
Heeej!!
Jag vill oxå vara med! Plussa förra tisdagen, första första, ojoj! :)
Men Elin Burström på facebook med svartvit profilbild, det finns två..
Är det du med solnedgång eller barn som omskagsbild?