Inlägg från: Sophiarihm |Visa alla inlägg
  • Sophiarihm

BF December 2016

Hej jag plussade igår och vet inte riktigt när jag är beräknad då jag har så dålig koll på min senaste mens det var runt den 25 . Tog ut min p stav den 5 januari så då blir det lite problem att veta hur min mens cykel är. Men är riktigt chockad att jag redan är gravid men underbart glad oxå ???? vad händer nu ? Det är min första graviditet så har noll koll ????

• Sophiarihm

Hej jag plussade igår och vet inte riktigt när jag är beräknad då jag har så dålig koll på min senaste mens det var runt den 25 . Tog ut min p stav den 5 januari så då blir det lite problem att veta hur min mens cykel är. Men är riktigt chockad att jag redan är gravid men underbart glad oxå vad händer nu ? Det är min första graviditet så har noll koll

• Sophiarihm
    Vicktess skrev 2016-03-29 08:52:57 följande:

Stort grattis! :)

Nästa steg är att ringa till MVC och prata med en barnmorska och få tid för en inskrivning. Eftersom du inte vet vet vilken vecka du kan vara i , skulle jag ha ringt ganska snart :) på inskrivningen kommer dom hjälpa dig att räkna ut vilken vecka du kan vara i och ha ett hälsosamtal och lite information och sådär :)

Tack :) har nu fått tid hos MVC den 15 april så längtar nu tills det för än sålänge känns det lite overkligt :p
  • Sophiarihm

Går in i v 7 imorgon men idag har jag fått en blödning och är jätte orolig att det är missfall :(

• Sophiarihm
    Fian88 skrev 2016-04-06 19:10:30 följande:

Färskt blod? Hur mycket?

Kram!

Först var de bara lite brun rött typ flytning men efter en timme var det färskt blod fast bara en liten mängd . Efter det är det ingenting i trosan bara när jag torkar mig är det jätte lite brunt på pappret
Svar på tråden BF December 2016