BF December 2016
Jag har skickat en vänförfrågan till dig Elin ???? .
Hej tjejer jag plussade förra torsdagen 14/4 och det är andra barnet , har en 10årig son . 2013 hade jag en ofostrig graviditet så denna gång hade jag blivit lovad ett tidigt vul , var där idag och blev tillbaka flyttad till v 5 + 1 ist för 7+ 2 som jag trodde att det var. Han såg inget hjärta ännu men jag ska tillbaka den 3/5 för ett nytt vul . Finns det någon mer som har bf runt 20 december ???? ?
[quote=76553120][quote-nick]Snäckan26 skrev 2016-04-20 14:59:51 följande:[/quote-nick]
Hej tjejer jag plussade förra torsdagen 14/4 och det är andra barnet , har en 10årig son . 2013 hade jag en ofostrig graviditet så denna gång hade jag blivit lovad ett tidigt vul , var där idag och blev tillbaka flyttad till v 5 + 1 ist för 7+ 2 som jag trodde att det var. Han såg inget hjärta ännu men jag ska tillbaka den 3/5 för ett nytt vul . Finns det någon mer som har bf runt 20 december
[quote=76553120][quote-nick]Snäckan26 skrev 2016-04-20 14:59:51 följande:[/quote-nick]
Hej tjejer jag plussade förra torsdagen 14/4 och det är andra barnet , har en 10årig son . 2013 hade jag en ofostrig graviditet så denna gång hade jag blivit lovad ett tidigt vul , var där idag och blev tillbaka flyttad till v 5 + 1 ist för 7+ 2 som jag trodde att det var. Han såg inget hjärta ännu men jag ska tillbaka den 3/5 för ett nytt vul . Finns det någon mer som har bf runt 20 december
Är det någon i v 7 som redan börjar få mage? Jag är ganska smal om magen normalt, men nu syns det rejält! Kan inte ha en tight tröja, då ser man det direkt.. Både jag och min sambo har tvillingar massa tvillingar i släkten, börjar nästan tro att det kan vara det :S Är extremt trött och orkeslös, men inte alls illamående. Dock är jag inte sugen på något, vill knappt äta!
Åh vad det spänner i magen idag !!!! Även högt upp över navlen o blir super uppblåst. Tvungen o lägga mig hela tiden för de spänner så mycket. Och så har jag ju navelbråck o delade magmuskler redan. Kanske därför de känns så mycket ?
Sådär! Hemlig facebookgrupp finns nu skapad vid namn Decemberbebisar 2016! Lägg till mig som vän på Facebook så lägger jag till er!
Michaela Gonzalez, har en fläta på sidan på bilden :)