BF December 2016
Hejhej! Hoppar in här jag med! Bf ca 12/12 mitt 3dje och sambons första:) bor i Nyköping, någon som är härifrån oxå?
Hejhej! Hoppar in här jag med! Bf ca 12/12 mitt 3dje och sambons första:) bor i Nyköping, någon som är härifrån oxå?
Vågar knappt skriva i denna tråd. Tanken på att vara gravid har knappt sjunkit in. Plussade i morse efter IVF behandling. Min första graviditet. Känns jätteläskigt! Om jag räknat rätt är jag i vecka 5 i morgon. Beräknad födsel 28 dec. Önskar och hoppas så att den lilla pricken stannar kvar. Jag har ganska mycket molande värk faktiskt i magen. Kanske beror på att jag samtidigt tar progesteron. Någon mer i samma fas som känner av växtvärk redan?
Jag har totalt snöat in på vatten, kan vara gott med en kaffe ibland. Då drack jag ca 5-7 koppar kaffe om dagen innan jag plussade. Men inte ens på morgonen nu finns det något kaffe sug bara vatten vatten vatten:) saft oxå ibland och då är det ICAs fläder light som är det ända som duger;) kul att man ändrar mycket så tidigt:D
God morgon. Känner mig sjukt ogravid. Med de andra två barnen kunde jag inte vara i närheten av kaffe. Nu har jag samma kaffesug som vanligt.
Finns det möjlighet att trådstartaren lägger in allas BF så kan vi ha lite koll.
Fler som väntar barn 3?
Hastis- hur gamla är dina två flickor? Hur känns denna graviditet jämfört med dina två första?
När har du BF
Usch nu är jag nervös! Fick en blödning(fint klart blod) för ca 30-40 min sen och ont som attsingens.. Nu sitter jag på gyn akuten och väntar på läkare. Inget mer blod nu men ont gör det.. :( usch så rädd jag är! Vecka 10 är jag i. Vill bara ha kvar den lille kycklingen(arb namnet)
Åh nej va jobbigt, håller tummarna för dig och kycklingen. Man läser ju överallt att en blödning kan vara helt normalt men man är ju hellre utan för det skapar ju mycket oro.
Allt såg så himla bra ut!!:D jag är så glad och lycklig nu!
Tack för era stöttande ord<3
Ja läkaren sa att allt såg fint ut, såg hjärtat slå oxå<3 men hon sa oxå att det troligtvis var slemhinnorna efter samlag som börjat blöda.
Arb namnet kycklingen blev efter att jag plussade på påsk afton:)