• jtothee

BF December 2016

Hej! Plussade idag på BIM + 5, är enligt beräkning i v 4+5 med bf 15 december. Var gravid nyligen med bf 1 november, missfall i v 6+5 så tillåter mig inte att vara "glad" förrän jag åtminstone gått förbi den tiden tyvärr. Är dock extremt chockad och glad att det gått så snabbt för mig och min sambo, började försöka i januari, blev gravida på första, fick missfall och nu gravida direkt efter det. Man kan ju hålla tummarna att det går vägen??

• jtothee

Vaknade i natt och det hade börjat blöda lite grann. Hade ingen megablödning vid sista missfallet, behövde bara nattbinda en dag, så räknar med att det är missfall igen i v 5+4... Trött jag blir på det här, känns inte ens kul att vara gravid när man bara förväntar sig missfall och det dessutom blir det, men men, bara ta tjuren vid hornen och hoppas att tredje gången gillt fungerar för oss!

• jtothee
    Lilltrollet skrev 2016-04-18 13:23:11 följande:

Jtothee, hoppas du har fel <3

Tack, det gör jag med. Är fortfarande öm i brösten trots allt och det försvann direkt så fort blod syntes vid första missfallet så klart en undran finns kvar om det kanske fanns två där inne? Har köpt på mig massor gravtest nu och ska testa dag för dag för att se om det blir otydligare eller om det håller sig på plus. Håller tummar och tår hårt! 
Svar på tråden BF December 2016