BF December 2016
Hej! Jag plussade igår. Bör idag vara i vecka 6 (5+0). Detta blir vårt tredje barn. Har två pojkar sen innan, födda 2012 och 2013 (15 månader mellan). BF verkar vara runt 26/12
Hej! Jag plussade igår. Bör idag vara i vecka 6 (5+0). Detta blir vårt tredje barn. Har två pojkar sen innan, födda 2012 och 2013 (15 månader mellan). BF verkar vara runt 26/12
Mariro- det ska inte vara några problem att få kub i Stockholms kommun, alla erbjuds det! Lycka till
Tack tack- detsamma ????
Menade ju !!!! Och inte ???- förlåt
God morgon. Känner mig sjukt ogravid. Med de andra två barnen kunde jag inte vara i närheten av kaffe. Nu har jag samma kaffesug som vanligt.
Finns det möjlighet att trådstartaren lägger in allas BF så kan vi ha lite koll.
Fler som väntar barn 3?
Hastis- hur gamla är dina två flickor? Hur känns denna graviditet jämfört med dina två första?
När har du BF
Gröna druvan och hastis- ni har också tätt mellan barnen! Kul. 15 månader mellan mina.
Jag har BF 26/12 tror jag. Ska på inskrivning 20 maj. Ska faktiskt göra ett tidigt vul den 11/5, av anledning att jag åker med jobbet till Vegas den 13/5 och vill verkligen veta att det finns något där innan resan
Kmora- Jag jobbar på ett litet bolag och alla där känner mig utan och innan, så visar vul något levande i magen så är jag lugn. Kommer inte bli lika vilt som förra året i Vegas. Resan är redan betald så jag hakar på och njuter av lite egentid. Om det inte går vägen med graviditeten har det inget med om jag flyger iväg eller ej, efter att ha diskuterat med min bm vid tidigare graviditet
Vart i USA ska du med jobbet?
Kmora- det är en konferensresa och nöje. Vi åker iväg på fredagen. På lördagen ska vi på show, middag och Avicii konsert. Annars konferens hela dagarna
Är det någon annan än Elin burström som kunde lägga till oss i fb gruppen? Jag har skickat vänförfrågan men inte fått något svar...