BF December 2016
Hej!
Jag har följt er ett litet tag nu. Men iaf jag plussade den 15 april å är beräknad till 16 december. Detta blir vårat andra barn.
Någon som vet om man kan ändra namn på sidan?
Hej!
Jag har följt er ett litet tag nu. Men iaf jag plussade den 15 april å är beräknad till 16 december. Detta blir vårat andra barn.
Någon som vet om man kan ändra namn på sidan?
Detta illamående är ju grymt .. är i vecka 7 (6+4) och mår illa konstant. Någon mer med illamående?
Usch.. Ja jag känner som hunger och mättnadskänsla med illamående. Jag hoppas det släpper snart. :(
Är det någon i v 7 som redan börjar få mage? Jag är ganska smal om magen normalt, men nu syns det rejält! Kan inte ha en tight tröja, då ser man det direkt.. Både jag och min sambo har tvillingar massa tvillingar i släkten, börjar nästan tro att det kan vara det :S Är extremt trött och orkeslös, men inte alls illamående. Dock är jag inte sugen på något, vill knappt äta!
Är ju i vecka 7 (6+6) enligt appen annars 8 (7+0) bf 16 december :)
Är ju i vecka 7 (6+6) enligt appen annars 8 (7+0) bf 16 december :)
Åker in nu, hoppas jag hinner kolla. Vi ska ju iväg idag och ska åka vid 11...
Det var missfall...
Jag är gärna med i Facebook gruppen:) ska jag lägga till dig michaela94?
Ja hungrig konstant men illamående hela tiden också. Vill spy när jag borstar tänderna med. Fy.. minns inte att jag hade såhär med sonen :/
Vul om en vecka men först en weekend till Göteborg med sonen för att hälsa på sin pappa som gör utbildning där. Nervös inför vul men längtar. :)
Så vill jag slå ett slag för vår fb grupp som vi skapat! Skicka ett pm till mig eller mliiii4 här så fixar vi det ![]()
Blala- gift med en Jimmy?
Vul idag :) ska bli skönt att få se om det är nått där. Fick MA innan vi fick sonen så rädslan har satt sina spår.
GALET NERVÖS
Allt såg bra ut på vul för oss. Vecka 9 (8+2) :)
Bokade mitt vul privat och det kostade 200 kr. Så värt det. Tycker ändå alla borde få ett kring vecka 10. För fram till vecka 18-19 är ju en evighet att vänta.
Var är det så billigt?
Idag känner jag mig verkligen som världens tråkigaste mamma! Men jag blir så illamående när jag rör mig för mycket. Så sonen på 2,5 och jag sitter i soffan, han tittar på Nicke Nyfiken på datorn och jag kollar tv. Säg att det får vara så här vissa dagar! Behöver lite pepp och få höra att det är ok haha;)
Någon som har ont i ischias? Jag har fått extremt ont och att gå gör ont. Går in i vecka 11 (10+0) imorgon. Funderar på att testa foglossningsbälte. Hade massa foglossning i förra graviditeten:(
Går också in i v. 11 imorgon och har redan fått foglossning trodde de va smärta från ischias :( var hos Sjukgymnast I onsdags och hon gjorde lite olika test och konstatera foglossning. Min första graviditet så visste ju inte hur de känns.. Har ridning både som yrke och hobby hoppas verkligen de försvinner bara tanken på ridning gör ont nu. Någon mer som haft tidig foglossning fr v.10 kan de försvinna el är de bara ett önsketänkande?