BF December 2016
Hej
Hoppar in här, plussade igår. Väldigt oplanerat men väldigt välkommet. Har en dotter sedan innan som är ett år. Enligt mina beräkningar så är jag i vecka 4+2 och har bf den 21 december om allt går bra och om mini vill stanna.
Hej
Hoppar in här, plussade igår. Väldigt oplanerat men väldigt välkommet. Har en dotter sedan innan som är ett år. Enligt mina beräkningar så är jag i vecka 4+2 och har bf den 21 december om allt går bra och om mini vill stanna.
De är mitt första barn. Slutade med preventivmedel för 2mån sedan men vi har kört med avbrutit samlag. Sen råkade de hända på påskdagen 27 och tog pillret 29. Vi hade väl mer planerat 2017 om jag får säga så istället :) Men de här gick ju väldigt fort o vi e jätte glada. Läste också att de inte var något farligt med akut pillret så de får man ju lita på.
Skönt att höra :) När är din bebis beräknad?
Hej, är det någon här inne som vet att ni väntar tvillingar? Eller har tvillingar sen innan kanske? =) har redan varit på tre ultraljud nu (pga att jag har en "missbildning" på min livmoder.) På första ultraljudet såg man att det var tvillingar! Dock så var det för tidigt för att se några hjärtslag. Senaste ultraljudet var i fredags i vecka 7+1 och då kunde man se två små bönor med tickande hjärtan. Känns lite läskigt men samtidigt väldigt häftigt. =)
Åh, vad spännande med tvillingar! Har du barn sedan tidigare? Blir det svårigheter med missbildningen som du beskriver och en tvillinggraviditet (tar ju större plats så att säga)? Lycka till! Har själv inte gjort ul ännu, väntar på kub 30 maj, men har inga tvillingar alls i släkten så är nog uteslutet för min del...