Inlägg från: stinann86 |Visa alla inlägg
  • stinann86

BF December 2016

Idag var jag på tidigt ultraljud då jag misstänkte missfall pga blödningar men bönan sprattlade med benen och vinkade med högerhanden som om bönan sa "hej mamma". Blev väldigt tagen då det är en märklig känsla att det växer något där inne även om magen inte är speciellt stor. Döljer med långa scarfsar på jobbet (skyller på att det är kallt). Enligt bm är jag beräknad till cirka 20-23 december.

• stinann86

Jo man såg näsan, de små benen, fötterna, små små händer och ett fullt tickande hjärta med två klaffar. Jag är gravid 9+6 idag om man räknar från sista mensens första dag så jag går in i vecka 11 imorgon. Hur går det för dig Y o L o?

• stinann86
    lynx vox skrev 2016-05-24 22:29:07 följande:

Grattis till din "böna"

Jag fick en brunaktig blödning nu idag som övergått till rött nu på kvällen:/

Ska upp imorgon och titta men tror tyvärr inte att jag har samma tur som dej:(

Annars hade vi haft bf samtidigt...

Hoppas att det går bra för dig och gör det inte det så massor med styrkekramar. Jag har (ursäkta) haft röda blödningar med klumpar och utan klumpar, röd/bruna flytningar i över en vecka. Bm som gjorde ultraljudet kunde inte hitta något fel utan bara att jag kanske har känsliga slemhinnor. Hoppas hoppas att det går bra för dig, håller alla tummar och tår.
  • stinann86
    lynx vox skrev 2016-05-25 15:11:56 följande:

Kliver ur tråden... Hittade inget foster så antingen dött tidigt eller ofostrad graviditet...:(

Våra tår och tummar räckte inte till. Styrkekramar.
  • stinann86
    elyse skrev 2016-05-26 12:34:34 följande:

På VUL fanns bara en hinnsäck. :( Antingen är jag mycket kortare gången än jag trott eller så blir det ingen bebis...

Vad sa bm/läkare? Förhoppningsvis så har du räknat fel och om inte så beklagar jag.
Svar på tråden BF December 2016