BF December 2016
Jag hoppar in här!
Har nyss plussat och har BF runt 28-30 dec.
Är glad men livrädd efter långdraget och jobbigt MA i v12 i höstas.
Hur mår ni? Känner ni några symtom? ????
Jag hoppar in här!
Har nyss plussat och har BF runt 28-30 dec.
Är glad men livrädd efter långdraget och jobbigt MA i v12 i höstas.
Hur mår ni? Känner ni några symtom? ????
Vad jobbigt,jag gick ett MA som upptäcktes i v.11, fruktansvärt... Man vågar liksom inte tro på det riktigt... Jag önskar dig lycka till denna gång <3
Är det någon mer som använt RFSUs vanliga teststickor. (De röda)
Jag tycker mig aldrig kunna få ett ordentligt starkt streck med dem.
Med andra test, Testlagrets och CB digital är det solklara besked.
Men RFSU tycker jag bara ger svaga rosa streck som inte är i närheten av lika rosa som kontrollstrecken.
Vad har ni använt? Några liknande erfarenheter?
Hej, har räknat ut (om det är rätt) att jag också har bf 1 december, har inte tagit nåt test än men är 99% säker att jag är gravid. pga annorlunda märkliga symtom. Trodde jag hade blindtarmsinflammation när de stack under svullna magen både till höger o vänster o nästan som kramp-aktigt dov o skarp smärta samt en grymt långt ägglossning i annorluna form än normalt... Har svettats o frysit mer än vanligt samt känslig mot sop-lukten vilket jag aldrig reagerat på innan...
Har såå mycket frågor, vill suga till mig allt ni har o dela med er av. Erfarenheter, kunskap o upplevelser bra o dåliga..
Någon anna som har kontiga symtom?
Jag får enorma kräkreflexer av att borsta tänderna! ;D
Känns lagom stabilt att stå och hulka när man för sig fräsch i munnen. Haha!
Har varit på inskrivning idag. Känner mig lite låg bara över att det alltid är sånt fokus på min övervikt. Är kraftigt överviktig men det ska alltid stå i centrum. Vill fokusera på det positiva ju :/.
Kan man ta ett nytt gravtest för att kontrollera på ngt sätt? (Ang blödning å missfall )
Hello tjejer!
När berättar ni för omgivningen?
Jag känner mig kluven denna gång efter MA i höstas. Är lixom inte lika "glad och gravid" denna gång... Om ni fattar?
Vore kul å höra hur ni gör? :)
Blir förvånad över att så många verkar ha lyxen att få göra tidiga ultraljud eller vul. Här är nåt sånt inte att tala om. Det är v.13 om ingen blödning sker eller liknande. Och där jag bodde förut fick jag bara ett i v.18
Jag betalade 300 kr som ett vanligt besök hos min gynekolog