• Javas

BF December 2016

Nån mer som undrar om de verkligen har en bebis i magen?

Har inte känt en enda rörelse och har inte en tillstymmelse till mage än, i vecka 18...

• Javas

Skönt att det är fler som inte känner sig så gravida :)

Det är dessutom min andra graviditet, "då blir man tjock mycket fortare och känner rörelser tidigare".

RUL nästa vecka iallafall, kanske jag kan andas ut :)

• Javas

Jag mår superbra i värmen, älskar när det är varmt, att dricka isvatten och äta glass och melon :)

RUL imorgon, det behöver jag verkligen för att kunna börja tro på graviditeten, är det någon här som vet om det är okej att ta med barn på UL?

• Javas

Nu känns allting bättre, bebis såg perfekt ut, moderkakan i bakvägg, blev flyttat bf till 26/12. Äntligen kanske jag kan njuta av att vara gravid :)

• Javas

Vi klurar på namn till lillbönan i magen, det är ju supersvårt! Är det någon av er som har bra idéer eller redan bestämt? Vi har en Algot sen tidigare, vet inte kön på liten :)

• Javas

Vi har beställt en emmaljunga supernitro, som kommer i slutet av september, jag längtar :) Ska köpa en varm åkpåse också, som klarar klimatet i norraste Norrland :)

• Javas

Extrem halsbränna här, äter novalucol ibland. Dock blir det bättre en längre stund om jag dricker samarin. Annars hjälper inte just nånting, värst är det att ligga ner på höger sida, vänster är det som gäller :)

Svar på tråden BF December 2016