-
-
Beräknad 19/12, barn nr 3. Mått oförskämt bra under hela grav, nu såå trött. Packat väskan, 3 ombyten till bebis, 2 pyjamas till bebis samt mössa, vantar och overall. 2 ombyten till mig, 2 par trosor, hårborste, tandborste och deo. Har beställt amningsbh, hittade inte mina gamla. Inställd på 2017 bebis. Inga förvärkar, inget tryck nedåt. Gick över 4 dagar med min andra och tyckte de var fruktansvärt, så bättre att ställa in sig på att gå över :).
Sängen är klar, kläderna tvättade, vagnen är klar. Annars har vi inte förberett så mycket mer. Men läängtar!! Sparkar för fullt just nu. -
Hej! Åh avundsjuk jag blir på er som fått era bebisar. Har bf om 2 dagar (19/12), mitt tredje barn. Vill att förlossningen ska dra igång nu! Har haft lite förvärkar under dagen, men annars lugnt. Gick över 4 dagar med andra och tyckte de var asjobbigt så ställer in mig på att bli igångsatt nästa år.
-
Ni med barn som fått rs/ är riktigt förkylda. Vart bor ni Någonstans? Är livrädd för rs. Vi har varor isolerade sen bf, 23/12. Enbart bebisens farmor och farfar samt mannens mormor har fått besöka. Igår hade vi besök av min bästa kompis med familj. Syskonen har haft aptråkugr jullov men så är de. Hon har bara varit ute på promenader i naturen. Åker jag och handled är hon hemma med pappan och kan tvättat händerna noga när jag kommer hem. Nästa v börjar stora skolan och mellan dagmamma. Känns sådär men vad ska man Göra
-
Haha förlåt för alla stavfel. Skriver samtidigt som jag låtsassover ????????