BF December 2016
Plussade för en liten stund sen, overkligt men härligt!
Plussade för en liten stund sen, overkligt men härligt!
Hej alla! Var på tidig inskrivning i torsdags och är idag i 4+2, har fått bf 22/12 så hoppas jag iaf klarar julafton...
Jag har fått erbjudande om kub test även fast jag är under 35, nån annan som gjort detta tidigare? Som jag förstår det innefattar det blodprover i v 9 och ul i vecka 11/12.
Lilsis; ja de kör tidig direkt i v 5-6 här för att kunna gå igenom allt man ska undvika o vad man ska äta osv, på ett sätt roligt slippa vänta :)
Lilsis; de kallar det tidig inskrivning iaf men mer koll än så har jag inte :)
Snäckan26; Bf 22/12 med andra barnet, kommer ha 9 år mellan dem :)
Hej alla!
Bf den 15/12 med andra barnet här, väntar en pojke denna gång och han får gärna komma nu, har inte speciellt mycket känningar... jobbar sista dagen idag innan jag går på föräldraledigheten så det ska bli skönt iaf :)
Tess1990; spännande! Hoppas du snart har din bebis!
Vår lilla Alicia kom imorse, helt perfekt söt liten tjej, bf+ 2! 3790g, 51 cm. Underlig förlossning som började och stannade av flera gånger, skriver mer sedan. Så glada hela familjen, alla mår bra. Njuter av vår lilla sladdis! Lycka till ni andra som väntar.
Nu verkar det som mina värkar börjar.... Inte ihållande än men gör ont och stegrande, blir en spännande natt...
Hej alla!
Idag vid lunch fick jag äntligen träffa min lilla pojke :)
Värkarna drog igång imorse och på 6 h från första värken var jag öppen 9cm, därefter tog det en liten stund innan han var ute, tog 9,5h från första värken, nu är vi snart på väg hem och känner oss rätt nöjda med dagen :)