-
1:20.000 är det bästa man kan få, det är alltså 1 som får sjukdomen/felet utav 20.000 av de som är gravida just nu... Alltså ens bebis :)Madicken_82 skrev 2016-05-24 17:37:25 följande:Innebär?:) -
Vilket landsting bor du i?Madicken_82 skrev 2016-05-24 17:38:45 följande:Om jag är 33år fyller 34 får jag göra kub test gratis då? Ska på inskrivning på måndag. Och är i v 9
-
Det kommer gå bra, lycka till! <3Nicoolina skrev 2016-05-24 16:32:04 följande:Men så skönt att höra att det gått bra! :)
Jag ska på kub på torsdag och börjar bli nervös nu ^^
Pyret i magen, BF 2016-12-06 (första barnet)
Skriv hur det gick sen :) -
Det finns redan en sån grupp, om du lägger till mig Michaela Gonzalez På fejjan så lägger jag till dig... Jag har en fläta på bildenKittten skrev 2016-06-02 15:35:27 följande:Hej igen allihopa =)
För er som är intresserade av en liten mindre grupp på Facebook endast för de som har BF december 2016 får gärna PM mig så lägger jag till er. Endast 50-60 personer accepteras i gruppen för att hålla en god stämning och personlig atmosfär, samt att alla får en chans att höras och syna och känna sig viktiga.
Gruppen är hemlig så ingen kan varken se vad ni skriver eller att ni ens är medlemmar.
kram
-
Mådde illa med sonen till vecka 20, den här gången slutade det redan vid vecka 11, så man vet aldrig :)Y o L o skrev 2016-06-04 20:27:37 följande:Ja jag antar att tröttheten tillhör men såhär trött som jag är känner jag inte igen från förra gången. Går in i v 12 på tisdag, måste ju vända snart. Tyvärr mår jag fortfarande väldigt illa också, kom på att med dottern så var jag fortfarande lite illamående i typ v 15, så känns som det kommer vara kvar ett tag :(
-
Är jag så svår att hitta hehe, vet inte varför jag är det, har kollat mina inställningar och är inte hemlig eller något :/
Men kanske att stavningen ska vara viktig oxå så tänk på att skriva Gonzalez med Z på båda ställena :) -
Jag har inte fått något på FbTvåbarnsmamman79 skrev 2016-06-06 21:35:50 följande:Har skrivit till Michaela Gonzalez igår men inget svar hon verkar inte ha läst det. Måste man lägga till henne som vän för att hon ska se mejlet?
-
Det är jag, prova igenTvåbarnsmamman79 skrev 2016-06-07 10:42:04 följande:Skrev till en michaela Gonzalez med brunt hår i fläta gift med Andre å en ultraljudsbild som omslagsbild. Är det rätt? Ska jag testa att skriva igen?
-
Jag tecknade precis försäkring via Folksam och det var inget på tal om BMI :0
-
V 15 :)

-
Min son vägde 4440 gr och var 52 cm lång, vi hade strl 50 i 3 veckor :)
-
Sonen kommer oxå vara 2 år o 10 mån när bebis kommer, vi kommer köpa en ståbräda till vår britax smile 2 :)
Men vi cyklar typ aldrig och rör oss men inte pw :) -
Det där har jag tänkt på men inte hittat något om, jag har redan foglossning och vet att den inte blir bättre och det gör så fruktansvärt ont, men är inskriven på af, men kan man alltså bli sjukskriven? Är livrädd att hitta något jobb där jag inte kan få ligga ner för att vila bäckenet... Med andra ord, det finns inga jobb för mig... Men men, hur går man tillväga?Tess1990 skrev 2016-06-14 14:38:28 följande:Min mage vill inte vara med alls idag
Kräkts 3 gånger varav 1 gång ute.. och bara fått behålla ett par riskakor, en halv banan och lite juice
:(
Påväg att hämta sonen på förskolan nu, hoppas jag inte tuppar av..
Fan vad jag vill att de ska bli 20e! Ska träffa läkaren och måste fan bli sjukskriven nu, orkar inte med AF och vill inte att sonens förskola ska äventyras bara för att jag mår skit
-
Britax babyskydd funkar inte på Brio Go, du måste hitta en brio carrier med adaptrar, kanske att brio primo funkar men osäker där. Men Britax funkar iaf inte på de som heter BrioY o L o skrev 2016-07-18 14:58:24 följande:Ja jag tänkte det jag med, men vagnen är ju brio go från 2013. Men antar att det borde funka med adaptrarna.
-
28 dagar kvar här, längtar så jag blir tokig! Både efter bebis och att få bli mig själv igen