Jag hade verkligen full koll förut, innan jag blev gravid med dottern men nu måste jag nästan googla alltfrån latensfas till när äl är haha
ja gode gudars
Förra månaden tänkte jag att jag kanske kunde vara gravid men dom av min förvåning när mensen kom 5 (!) dagar tidigt. Jag har ALLTID vara galet punktlig när det kommer till mensen. När jag väntade Isa så kollade jag på klockan - "jaha klockan är över 12 o mensen har inte kommit, är nog gravid" . haha men mensen kanske ändrar sig allt eftersom? Har haft p-ring ett tag men tog ut den för 3 månader sen.
Så roligt för alla er som kan testa positivt i helgen!! Dagarna kommer flyga fram till +, jag lovar <3
Har ni någon ÄLkalender eller app? Den jag har heter Menskalender men har haft en innan som kändes bättre. Kommer dock inte ihåg vilken det var :P
Jag skrev säkert i förra inlägget men i nästa vecka blir det att köra hårt! Kalendern visar fertitlitet mellan 15-21 med ev ÄL 20. Tänkte att jag börjar testa med ÄLtest 17:e o framåt o hålla tummarna att vi träffar rätt