Fler som startar bebisverkstaden i juni-16
Vi kommer börja försöka med ett syskon i juni -16 och har en pojk född maj-14 sen innan. Några som vill följas åt som också har planer på att baka bebis i juni? :)
Vi kommer börja försöka med ett syskon i juni -16 och har en pojk född maj-14 sen innan. Några som vill följas åt som också har planer på att baka bebis i juni? :)
Vi kommer börja försöka maj/juni. Har en tjej född augusti -14
Vi kommer börja försöka maj/juni. Har en tjej född augusti -14
Hej!
Vi planerar att börja försöka med nr 3 i juni/juli
Har en dotter född -11 och en son född -12 sen innan :)
Planerar att börja försöka oss på en tredje i maj/juni :)
Har redan två barn födda -13 och -15.
Våren måste ju vara den klart bästa tiden att få barn! Hösten var ingen hit..
Åh! Jag är så taggad , nervös, förhoppnignsfull o så full av kärlek till min familj så jag nästan spricker när jag tänker på att vi ska försöka skaffa ett litet syskon ????
Vi har en dotter som är född 14 men vi tänkte börja försöken lite senare , i juli/augusti sådär ????
haha alla ???? ska ju vara !!! ????
Nu är juni här :)
Hur går det? Är ni redo?
Jag har beslutsångest om vi verkligen skall börja nu eller vänta till juli, för att komma över värsta semesterkaoset på jobbet. Men har en stund på mig att bestämma mig kommer ha äl runt 20:e. Får prata lite mer med sambon igen om det också och se om vi kommer fram till något bra.
Vi har egentligen redan börjat men min cykel har varit lite ojämn nu i början så när jag trodde att jag hade ÄL sist så stämde de inte, utan ÄL var två dagar senare :) Så nu är nästa ÄL på söndag, om jag går efter förra gången men inga större förhoppningar om att det ska lyckas denna gång då vi har gäster över från lördag-måndag och söndag ska vi iväg på konsert haha
Vi har en dotter född i mars 2014 sedan innan och jag ser verkligen fram emot ett syskon, speciellt som en hel del vänner och bekanta bara ploppar ut ungar just nu ;)
Ger oss in på barn nr 5 nu i sommar ;)
Inte lika enkelt denna gången då jag steriliserade mig 2011 =O så denna gången får det bli IVF så hoppas verkligen att det tar sig på första försöket!