AngelandDevil skrev 2016-06-10 20:46:00 följande:
Ja, men precis man kan ju inte veta säkert förrän man ser det på stickan. Då har vi BIM väldigt nära varandra! Spännande! Hoppas på plus för oss båda då. Mina cykler har varierat mellan 26-30 dagar de senaste 8 månaderna. Jag tror dock inte jag har haft ägglossning varje gång, har haft ganska dålig koll då lusten inte varit så hög om man säger så. Lusten har börjat ge glimtar av att komma tillbaka de senaste veckorna typ. Jag ammar yngsta fortfarande så det spelar säkert roll också och jag har bara haft mens sedan 10 månader tillbaka så inte så konstigt att lusten inte riktigt är där och om det nu inte skulle vara ägglossning varje månad.
Jag kommer nog testa på lördagen nästa vecka men ha samma inställning som du att det fortfarande är lite tidigt. Speciellt då jag vet att ÄL var försenad men då är det väl bara att testa igen efter 1-2 dagar. Om inte mensen kommer då istället vill säga..
Spännande :) min dotter är ju 2 så lusten är det inget större fel på, en ska bara lyckas få till det med haha
Är lite sugen på att testa nästa lördag men vill samtidigt inte att det blir negativt och då bli besviken. Trodde förra månaden att jag kanske var gravid då mensen var sen men det kändes ändå inte som att jag var gravid. Det var jag ju inte heller. Bara äl som vart två dagar senare än tänkt. Därför testade jag med äl-stickor denna gång och det är väl bara att hålla tummarna för att det tog sig :)