Bli fråntagen sitt barn?
Dette=76481197][quote-nick]Anonym (Socc) skrev 2016-03-28 18:23:51 följande:[/quote-nick]
                    Jag arbetar med försörjningsstöd så jag har ingen möjlighet att hjälpa dessa familjer tyvärr. 
Ett annat stort problem är att det inte finns några bra familjehem (enligt vad jag har sett/upplevt) utan barnen får det så gott som alltid sämre. Mycket tragiskt!  
            [/quote]
Det är lite tragiskt att du i varje tråd som handlar om lvuade barn poppar upp med samma ramsa om och om igen. Och dessutom påstår att du arbetar på soc.
Inget barn finns anledning att omhänderta och samtliga barn far illa i familjehem som endast är ute efter de enorma pengar de tjänar.
Jag tycker verkligen att det är synd om dig som fått ditt barn LVU:at och för att du troligen har en stor oförmåga till självinsikt. 
Men om det nu skulle ligga någon sanning i att du jobbar med försörjningsstöd på soc så skulle jag gärna vilja veta hur du kan ha så stor kunskap ang LVU av barn samt de usla familjehemmen? 
Du undviker konsekvent att svara på vissa frågor i olika liknande trådar. Gör det gärna nu är du snäll.