Inlägg från: SuperSuf |Visa alla inlägg
  • SuperSuf

Blöjstorlek och sort

Hej!

När Theodor föddes använde jag Libero för nyfödda på honom. Men jag gillade inte dom för de läckte alltid ut i sängen under natten. Han sov hela nätterna från födslen och de höll inte så länge. Så jag bytte över till Pampers och har kört på de för de mesta sen dess. Pampers baby dry håller upp till 12 timmar, så de var kanon om nätterna. Sen bytte jag över till Pampers Active fit eftersom de har resår och är lite smalare i grenen, bättre nu när han står och tar sig fram och så. De har jag använt mest. Nu köpte jag ifs Libero igen, men det var endast för att det var extrapris på dom, så nu har han precis fått på sig sin första Libero discovery. Får se hur de fungerar.
    Det är så himla olika med blöjor. En blöja som passar min son helt perfekt kan vara helt kass på ett annat barn..

• SuperSuf

Just det ja! Jag provade Änglamarks en gång, de var helt otroligt kassa! Läckte på en timme! Och Så har jag provat Willys, men de lämnade efter sig små geleklumpar mellan benen på Theodor och var svåra att få bort så dom gillande jag inte.

• SuperSuf

Doriath: Den idén var helt kanon! En blöja av varje sort i en påse! Det får vi uppfinna!!

Svar på tråden Blöjstorlek och sort