Killar - hur ofta runkar ni?
Och tjejer - hur ofta onanerar ni?
Och tjejer - hur ofta onanerar ni?
Minst en gång per dag. Spelar ingen roll om jag haft sex med en kvinna. Man 48
Kanske var det 2-4 gånger i veckan, ibland mer, på den tiden jag nästan sldrig hade sex. När jag har mycket sex blir det mer sällan, en gång varannan vecka kanske
5-6 gånger i veckan. Även om jag har mycket sex.
Kan bli allt mellan 0 och 7 gånger i veckan, beror på hur aktivt sexlivet är för stunden. Men tycker om att få komma till åtminstone en gång om dagen så man passar väl på i duschen eller så när det inte är så aktivt. Men sex är alltid att föredra.
1,3 gånger i veckan. När jag var i puberteten var det nog typ varje dag.
Nästan varje dag utom när jag har sex med tjejen kille 17..
Blir inte så ofta nu för tiden (30+)...vart vanligare och mer frekvent förekommande mellan 15-25 :) Men visst händer det, men sällan bara sådär. Trevligare med något som triggar det hela.
2-3 gånger om dagen
Min sambo(36) påstår att han aldrig gör de. Att det för honom är något för pojkar och singelmän. Vi har varit tillsammans i 10år nu och han menar att han aldrig gjort de under den här tiden vi varit tillsammans. Detta trots att vårt sexliv inte varit jättebra alltid. Blev nästan lite chockad då jag trodde att det var något som alla män gjorde nån gång då o då iaf. Ska jag tro honom lr säger han bara det för att han tycker det är "pinsamt" att erkänna? :) Jag tycker det låter konstigt men en ung man (26år när vi träffades) som i övrigt är vääldigt sexintresserad inte skulle Runka.. Spelar väl ingen roll egentligen men jag är ju lite nyfiken. :) Tycker det skulle vara ganska sexigt..
Har frågat men får inte de svar jag "önskar"
Vad säger ni män? Slutar man Runka när man inleder ett seriöst Förhållande??
Min sambo(36) påstår att han aldrig gör de. Att det för honom är något för pojkar och singelmän. Vi har varit tillsammans i 10år nu och han menar att han aldrig gjort de under den här tiden vi varit tillsammans. Detta trots att vårt sexliv inte varit jättebra alltid. Blev nästan lite chockad då jag trodde att det var något som alla män gjorde nån gång då o då iaf. Ska jag tro honom lr säger han bara det för att han tycker det är "pinsamt" att erkänna? :) Jag tycker det låter konstigt men en ung man (26år när vi träffades) som i övrigt är vääldigt sexintresserad inte skulle Runka.. Spelar väl ingen roll egentligen men jag är ju lite nyfiken. :) Tycker det skulle vara ganska sexigt..
Har frågat men får inte de svar jag "önskar"
Vad säger ni män? Slutar man Runka när man inleder ett seriöst Förhållande??