Inlägg från: Anonym (Nyfiken..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken..)

Killar - hur ofta runkar ni?

Min sambo(36) påstår att han aldrig gör de. Att det för honom är något för pojkar och singelmän. Vi har varit tillsammans i 10år nu och han menar att han aldrig gjort de under den här tiden vi varit tillsammans. Detta trots att vårt sexliv inte varit jättebra alltid. Blev nästan lite chockad då jag trodde att det var något som alla män gjorde nån gång då o då iaf. Ska jag tro honom lr säger han bara det för att han tycker det är "pinsamt" att erkänna? :) Jag tycker det låter konstigt men en ung man (26år när vi träffades) som i övrigt är vääldigt sexintresserad inte skulle Runka.. Spelar väl ingen roll egentligen men jag är ju lite nyfiken. :) Tycker det skulle vara ganska sexigt..

Har frågat men får inte de svar jag "önskar"

Vad säger ni män? Slutar man Runka när man inleder ett seriöst Förhållande??

• Anonym (Nyfiken..)
    Anonym (Nyfiken..) skrev 2016-03-31 19:56:56 följande:

Min sambo(36) påstår att han aldrig gör de. Att det för honom är något för pojkar och singelmän. Vi har varit tillsammans i 10år nu och han menar att han aldrig gjort de under den här tiden vi varit tillsammans. Detta trots att vårt sexliv inte varit jättebra alltid. Blev nästan lite chockad då jag trodde att det var något som alla män gjorde nån gång då o då iaf. Ska jag tro honom lr säger han bara det för att han tycker det är "pinsamt" att erkänna? :) Jag tycker det låter konstigt men en ung man (26år när vi träffades) som i övrigt är vääldigt sexintresserad inte skulle Runka.. Spelar väl ingen roll egentligen men jag är ju lite nyfiken. :) Tycker det skulle vara ganska sexigt..

Har frågat men får inte de svar jag "önskar"

Vad säger ni män? Slutar man Runka när man inleder ett seriöst Förhållande??

Frågade min sambo igen om det verkligen var så som han har påstått och berättade även om mitt inlägg här samt svaren jag fick.

Äntligen fick jag fram ett ärligt svar! Med ett lite roat leende berättade han att runkar ibland, inte särskilt ofta men då o då händer det. :) vet inte varför men jag blev väldigt tillfreds av att höra de.. :) Trevlig helg allihopa!!
  • Anonym (Nyfiken..)
    Anonym (Skönt) skrev 2016-04-05 05:10:48 följande:

Blev du inte ledsen över att han ljög först då?

Nä, Inget att bli ledsen för. :) han hade väl sin anledning. Var ju kul att han äntligen kände sig bekväm att berätta :)
Svar på tråden Killar - hur ofta runkar ni?