Skulle shoppa babykläder- bara gråter
Jag lever nog drömmen då, som har två små tvillingflickor. Jag tycker också att det är såå sött med små, pastelliga välsydda flickkläder. Blir fortfarande lite tagen av allt fint man ser på flickbebisavdelningarna.
Men, jag kan bara berätta att drömmarna ser sällan lika lyckliga ut i verkligheten. Våra flickor är såklart otroligt söta vad de än har på sig och det första halvåret har varit så extremt stressigt att vi uteslutande klätt dem i pyjamasar!! Man hinner inte botanisera bland blommor och spets när man ska mata, amma, pumpa och slita dygnet runt. Så, så hade vi det. Kan tipsa om att Kappahl har tvåpack pyjamasar av bra kvalitet ????
Nu är flickorna snart ett och jag har lite mer tid att shoppa och klä dem. Men uteslutande blir det bekväma t-shirts och byxor i klara, glada färger som är sköna att leka i och lätta att ta på. Man måste ju ändå byta flera gånger om dagen för det mesta. De är jättesöta i både blått, grönt, rosa, gult osv...
Tankar och drömmar är just tankar och drömmar. En lycklig verklighet får andra värden :)