• Anonym (AC)

Skulle shoppa babykläder- bara gråter

Anonym (Barnlös) skrev 2016-04-02 14:38:30 följande:

Jag läste denna ts förut och höll mig från att svara. Men jag blir arg varje gång jag ser rubriken i forumet.

För en som inte kan få barn så fattar jag inte hur *** man ens kan skriva en sån här tråd. Om jag fick vara gravid nu så skulle jag kunna acceptera att bara få klä barnet i samma kläder resten av livet. Oavsätt hur de såg ut!

Snacka om förvriden verklighetsuppfattning.

Förstår dig till 100%! Stor kram
  • Anonym (AC)
    Fröken Apelsin skrev 2016-04-02 15:03:40 följande:
    Du måste sluta lägga över dina känslor på andra. Att du inte kan få barn har absolut ingenting att göra med ts tråd. Du har rätt till dina känslor, men ts har också rätt till sina. Ingen har jämställt att inte kunna få barn med önskan om att få en flicka, så du har inget att vara arg över.
    Så onödig kommentar av dig. Uppenbart att du inte har en aning om hur det är att vara barnlös.
  • Anonym (AC)
    Anonym (ja) skrev 2016-04-02 15:37:30 följande:
    Det gör inte jag heller. Men självklart förstår jag att det måste va jätte hemskt. Tycker dock också att Anonym (barnlös)'s inlägg va onödigt. Gravid hormoner kan ställa till det ordentligt ibland, ts har sagt att hon är jätte glad över sin pojk men blev ledsen över utbudet på pojkkläder. Hon har rätt till sina känslor. Hon ska inte behöva bli nertryckt av någon som "har det värre". Hon behöver inte va enbart tacksam och tycka att allt är fantastiskt bara för att hon kan få barn.
    Det var ditt inlägg till barnlös som var onödigt.
  • Anonym (AC)
    Anonym (ja) skrev 2016-04-03 07:46:22 följande:
    Jag skrev inte till henne, utan till dig. Håll koll på användare.
    Det förstod jag med, men den första onödiga kommentaren skrev du till barnlös. Punkt.
Svar på tråden Skulle shoppa babykläder- bara gråter