• Anonym (Bia)

Äcklig syskonkärlek!

Låter hur jävla sjukt och dumt som helst men jag och min pojkvän har varit ihop i 8 månader nu...för 3 månader sedan ungefär så träffade jag hans familj för första gången. Alla trevliga! Men sedan såg jag plötsligt hur hans tre år yngre syster började gulla med min pojkvän...och det såg verkligen ut som om de vore ett par bara utan att de pussade varandra. Hans syster är jättetrevlig! Verkligen! Men det här har pågått VARJE gång jag varit hos pojkvännen...det ser sjukt konstigt ut! Ni skulle tyckt samma ifall ni såg dom tillsammans. Dessutom känner jag en viss avundsjuka? Jag fattar inte...och det är ingen inbillning utan de gör de faktiskt, verkligen gullar med varandra. Han är inte likadan mot sin andra syster inte, man ser vanlig syskonkärlek mellan dom...och hon är också en snäll tjej! Men med hans andra syster...alltså fyfan! Hon har pojkvän och allt ändå så ser man när dom håller på sådär? Det ser jätteäckligt ut! :( ibland är deras ansikten så nära varandra att man skulle kunna tro att de ska kyssa varandra...och sen kramar hon honom bakifrån och allt.

Jag älskar min pojkvän, jag skulle dö för honom...utan honom i mitt liv så är jag...vill inte ens nämna det. Han älskar mig, det vet jag...varje gång vi har det så viskar han mitt namn, men inte på det sättet att han vill att jag ska höra. Så jag antar att det är positivt...men tänk ifall det skulle vara så att dom tidigare har...nej fyfan! Jag måste vara sjuk som tänker så! Men varför gullar som sådär?!? Helt jävla FUC*ED UP! Någon som har en bra förklaring till det hela?

• Svar på tråden Äcklig syskonkärlek!
  • molly50
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-06 04:48:27 följande:
    Varför ska hon prata med sin sambo om det?! Som du säger själv, vi är alla olika och ser olika på saker och ting. Alltså äger ts problemet, inte hennes sambo!

Vare sig dina eller mina referenser avgör om syskonens relation är över gränsen eller ej. Så varför skulle ts referenser avgöra det. Hon har inget med saken att göra.

Jag hade blivit fly förbannad om min man försökte insinuera att min och min brors relation var över gränsen och att HAN tar illa vid sig, bara för att han och hans systers relation inte ser likadan ut.
    Jag tänker mer på att TS borde prata med honom för att tala om att hon mår dåligt av det.
    För övrigt så håller jag med dig.
    TS kan inte bestämma vilken relation hennes pojkvän ska ha till sin syster.
    Men om hon nu inte klarar av det men ändå inte vill lämna honom så är det kanske bättre att försöka prata med honom om det.
    Annars är ju risken att det briserar längre fram,om hon ska gå och hålla det inom sig.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (p)
    Anonym (*AG) skrev 2016-04-05 15:11:02 följande:

Det låter som en hyfsat vanlig, men nära relation.
    Har jag en sådan med mina syskon? Nej.

Men jag har en nära vän (vi är båda homo, och av olika kön) och vår relation är ungefär lika fysisk, men det är inget sexuellt eller romantiskt över det. När man är syskon är det inte heller något sexuellt eller romantiskt över hur man beter sig mot varandra, vad är då felet?

Exakt, 
    Jag och min närmsta vän håller också på sådär, och han är man och jag är kvinna, men homo, som du, så det finns inget sexuellt över det överhuvudtaget.
    Chilla ts, alla har olika uttryckssätt.
  • Utflykt i verkligheten
    molly50 skrev 2016-04-06 17:26:35 följande:
    Jag tänker mer på att TS borde prata med honom för att tala om att hon mår dåligt av det.
    För övrigt så håller jag med dig.
    TS kan inte bestämma vilken relation hennes pojkvän ska ha till sin syster.
    Men om hon nu inte klarar av det men ändå inte vill lämna honom så är det kanske bättre att försöka prata med honom om det.
    Annars är ju risken att det briserar längre fram,om hon ska gå och hålla det inom sig.
    Risken är ju då att resultatet blir att han plötsligt känner sig obekväm när flickvännen är med när han träffar familjen. Att han funderar på vad tjejen tycker och tänker så fort han är nära sin syster och blir obekväm. Varför skapa ett problem när det egentligen inte finns något?

Hon får ta ett beslut helt enkelt. Jobba på känslorna och inse att det är hennes erfarenheter som spökar, eller avsluta relationen. Han ska inte behöva bli belastad med något som han inte kan göra något åt.

Det hade varit en annan sak om det hade handlat om ett ex eller liknande. En tjej som han inte har några blodsband med och som mycket väl skulle kunna vara av sexuell karaktär. Nu pratar vi om ett syskon...
  • Anonym (Bia)

En uppdatering från lilla TS här: Allt verkar lugnt, ingen incest varning nu känner jag. Dock har det blivit såhär...hon är på honom, väldigt mycket. När jag och pojkvännen skulle mysa igårkväll "mys mys" så skulle hon sätta sig där i hörnet för att hindra vår mysiga stund tillsammans, hon ville på något sätt visa att "Nej, du ska inte ligga med min brorsa inte! S

tiiiick!" Typ...hon gillar mig, det vet jag, men ändå? Hon visste att vi ville ha ensam tid. När hon plötsligt dyker upp så blir pojkvännen jätteglad och tappar all fokus på mig. Precis all fokus och lägger den på henne. Försöker få hans ögonkontakt då det sker men nej...han och hon är verkligen speciella tillsammans...förstår mig inte på själva "kemin" mellan dom två. Stort mysterium.

• Påven Johanna
    Anonym (Bia) skrev 2016-04-07 17:47:20 följande:

En uppdatering från lilla TS här: Allt verkar lugnt, ingen incest varning nu känner jag. Dock har det blivit såhär...hon är på honom, väldigt mycket. När jag och pojkvännen skulle mysa igårkväll "mys mys" så skulle hon sätta sig där i hörnet för att hindra vår mysiga stund tillsammans, hon ville på något sätt visa att "Nej, du ska inte ligga med min brorsa inte! S

tiiiick!" Typ...hon gillar mig, det vet jag, men ändå? Hon visste att vi ville ha ensam tid. När hon plötsligt dyker upp så blir pojkvännen jätteglad och tappar all fokus på mig. Precis all fokus och lägger den på henne. Försöker få hans ögonkontakt då det sker men nej...han och hon är verkligen speciella tillsammans...förstår mig inte på själva "kemin" mellan dom två. Stort mysterium.

Så du och din kille har tänkt er ha sex, hans syrra kommer in i rummet och du blir besviken över att han inte fortsätter med förspelet utan i stället pratar (?) med henne? 
  • Kirenaj68
    Anonym (Bia) skrev 2016-04-07 17:47:20 följande:

Var detta hemma hos er eller någon annan?
  • Anonym (Bia)

Det här var i vardagsrummet...inte sex precis, men mycket smek och hångel tills hon dök upp. Självklart vore det ju dumt ifall vi fortsatte med det ifall hon var där och kolla! Nej, gud så äckligt. Men det var som om att hon kanske såg lite av det och sen bestämde sig för att avbryta det hela.

• Anonym (Bia)
    Kirenaj68 skrev 2016-04-07 21:49:05 följande:

Var detta hemma hos er eller någon annan?

Varför frågar du det?
  • Kirenaj68

Om detta inte var hemma hos er hade hon lika stor rätt att sitta i soffan som någon annan. Om hon var gäst hos er är det lite märkligt att du planerar att ha sex i soffan när du har en gäst. Det sagt med tanke på att du skrev " du ska inte ha sex med brorsan". Jag börjar undra om du inte är lite paranoid, faktiskt.

• Påven Johanna
    Anonym (Bia) skrev 2016-04-07 22:00:09 följande:

Det här var i vardagsrummet...inte sex precis, men mycket smek och hångel tills hon dök upp. Självklart vore det ju dumt ifall vi fortsatte med det ifall hon var där och kolla! Nej, gud så äckligt. Men det var som om att hon kanske såg lite av det och sen bestämde sig för att avbryta det hela.

Men i vardagsrummet får väl alla vara utan att bli utsatt för andras sexliv. Du borde kanske reflektera över hur du och din kille uppför er i stället för att fokusera på inbillade hjärnspöken som handlar om att hans syster skulle vilja ha honom för något sexuellt ändamål. 
  • Kirenaj68
    Påven Johanna skrev 2016-04-07 22:03:07 följande:
    Men i vardagsrummet får väl alla vara utan att bli utsatt för andras sexliv. Du borde kanske reflektera över hur du och din kille uppför er i stället för att fokusera på inbillade hjärnspöken som handlar om att hans syster skulle vilja ha honom för något sexuellt ändamål. 
    Hjärnspöken är det rätta ordet.
Svar på tråden Äcklig syskonkärlek!