Äcklig syskonkärlek!
Låter hur jävla sjukt och dumt som helst men jag och min pojkvän har varit ihop i 8 månader nu...för 3 månader sedan ungefär så träffade jag hans familj för första gången. Alla trevliga! Men sedan såg jag plötsligt hur hans tre år yngre syster började gulla med min pojkvän...och det såg verkligen ut som om de vore ett par bara utan att de pussade varandra. Hans syster är jättetrevlig! Verkligen! Men det här har pågått VARJE gång jag varit hos pojkvännen...det ser sjukt konstigt ut! Ni skulle tyckt samma ifall ni såg dom tillsammans. Dessutom känner jag en viss avundsjuka? Jag fattar inte...och det är ingen inbillning utan de gör de faktiskt, verkligen gullar med varandra. Han är inte likadan mot sin andra syster inte, man ser vanlig syskonkärlek mellan dom...och hon är också en snäll tjej! Men med hans andra syster...alltså fyfan! Hon har pojkvän och allt ändå så ser man när dom håller på sådär? Det ser jätteäckligt ut! :( ibland är deras ansikten så nära varandra att man skulle kunna tro att de ska kyssa varandra...och sen kramar hon honom bakifrån och allt.
Jag älskar min pojkvän, jag skulle dö för honom...utan honom i mitt liv så är jag...vill inte ens nämna det. Han älskar mig, det vet jag...varje gång vi har det så viskar han mitt namn, men inte på det sättet att han vill att jag ska höra. Så jag antar att det är positivt...men tänk ifall det skulle vara så att dom tidigare har...nej fyfan! Jag måste vara sjuk som tänker så! Men varför gullar som sådär?!? Helt jävla FUC*ED UP! Någon som har en bra förklaring till det hela?