• Längtar efter en bebis

Ska börja med pergotime

Heej tjejer , Ska börja med pergotime inväntar mensen bara.

Med min första barn gick det på första enkel kur så nu vill vi ha ett syskon till henne.

Någon mer som ska börja med pergotime ?

Första barn eller syskon försök hihi

• Svar på tråden Ska börja med pergotime
  • LängtandeV
    Längtar efter en bebis skrev 2016-04-13 08:29:42 följande:

Tror de så till alla, första gången fick jag vänta 5 månader för de var oxå sommarlov nu när vi försöker med andra barnet fick väntan 3 månader sen gick vi på besök prata lite fick göra lite undersökningar allt såg bra ut sen fick utskriven på pergotime ...

Hur gåre tjejer väntat ni ff på mensen ? Hur länge är sen sen ?

Jag själv väntat på mensen ff den är sen 5 dagar ( blir min första kur när mensen kommer )

Min mens är nog långt ifrån att komma. Inte haft någon ägglossning än så den är ju minst 2 veckor bort då. Om jag ens får någon ägglossning den här gången. Jag har haft cyklar allt ifrån 38 dagar till 78 så det går aldrig räkna ut när den ska komma. Dock har de varit lite kortare de två senaste gångerna och då har jag känt av ägglossning innan och fått utslag på ä-test.
  • Längtar efter en bebis

[quote=76530662][quote-nick]LängtandeV skrev 2016-04-13 13:43:46 följande:[/quote-nick]Min mens är nog långt ifrån att komma. Inte haft någon ägglossning än så den är ju minst 2 veckor bort då. Om jag ens får någon ägglossning den här gången. Jag har haft cyklar allt ifrån 38 dagar till 78 så det går aldrig räkna ut när den ska komma. Dock har de varit lite kortare de två senaste gångerna och då har jag känt av ägglossning innan och fått utslag på ä-test.[

Men Woow att du iallafall pricka in rätt och får utslag på ägglossning test , samma

Sak här från 21-45 dagar helt otroligt , väntar ff på mensen z... Har fått pergotime och ägglossning sprutan som jag ska ta men skulle ringa dom när jag får min mens för att boka ultraljud oxå , va har de planerat för dig ?

• LängtandeV

Nu har jag plötsligt fått mens från ingenstans! På dag 22 i cykeln. Konstigt, aldrig hänt. Men blir bara glad för nu kan jag börja med Pergo om 5 dagar. Spännande ????????:D

• Längtar efter en bebis

Såå roligt för er tjejer , och lycka till ... Faan

min mens har inte kommit än och längtar soom faan tills den kommer haha :S

Sista 2 månader hade jag menscykeln på 22 Dagar nu är den sen igen , men har inte heller tagit gravid test ? Kanske så är jag gravid men har inga symptom än heller ?

• LängtandeV
    Längtar efter en bebis skrev 2016-04-15 22:34:24 följande:

Såå roligt för er tjejer , och lycka till ... Faan

min mens har inte kommit än och längtar soom faan tills den kommer haha :S

Sista 2 månader hade jag menscykeln på 22 Dagar nu är den sen igen , men har inte heller tagit gravid test ? Kanske så är jag gravid men har inga symptom än heller ?

Testa!! Det är inte alla som får symptom i början ju :)
  • vije

Hej! Här passar jag nog in! :p

Jag tog min första tablett i första kuren Pergotime idag! Både nervös och förväntansfull, men mest nervös!

Ni som ätit förut, kan man undvika värsta klänningarna från biverkningar genom att ta tabletten på kvällen? :)

• amandajavisst
    vije skrev 2016-04-16 18:28:54 följande:

Hej! Här passar jag nog in! :p

Jag tog min första tablett i första kuren Pergotime idag! Både nervös och förväntansfull, men mest nervös!

Ni som ätit förut, kan man undvika värsta klänningarna från biverkningar genom att ta tabletten på kvällen? :)

Åh va spännande!

Jag ser fram emot att höra hur det går för dig! Om ca 3 veckor börjar jag med första Pergotime. Vore så kul att höra hur det går för dig!

Kram
Svar på tråden Ska börja med pergotime