• antesvante

Erbjudanden och Rabatter

Hej.

Hittade ingen tråd om detta så jag tänkte jag startar en ny tråd! Vart brukar ni hitta erbjudanden på resor, barngrejer, kläder och annat på internet? Själv brukar jag gå genom hela internet känns det som för att hitta erbjudanden. Inte för att ekonomin inte tillåter utan för att spara helt enkelt. Jag följer även lite deal sidor och bloggar där erbjudanden läggs upp men jag undrar vart ni brukar kolla? kom gärna med lite tips:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-20 15:46
    Tänkte att vi kanske kunde ändra lite approach. Att man tipsar direkt om man har ett bra erbjudande:)

• Svar på tråden Erbjudanden och Rabatter
  • antesvante

Aldrig kört med refunder och Campadre vet jag en kompis hade problem med returen av ett par skor, minns inte vad det va men det va ett tag sen. Tack för tipsen dock:) Va roligt att ni får användning av tråden! 

• jontarocks

Köp bara det man behöver så kommer man nog långt.. Ofta köper ju folk för att det är billigt. 

• DominikKa

Bara för att man letar erbjudanden betyder det inte att bara köper något för att det är billigt. Det är inte riktigt det de handlar om. Jag tar mer än gärna emot tips på vart jag kan hitta erbjudanden. På barnkläder, skor, barncyklar. Mycket barn för min del. Har en son på 6

• antesvante

Såg vad Lena gjorde och tänkte att vi kanske kan börja posta om man hittar något bra erbjudande eller någon bra rabatt. Allmänt bara vart man hittar något och vad det är. :)

• antesvante
    antesvante skrev 2016-04-21 14:34:08 följande:

Tydligen finns det 25 kr rabatt på pampers new baby i Coop butiker nu

Kuponer alltså
Svar på tråden Erbjudanden och Rabatter