• Starka

BIND ER INTE TILL VIASAT

Hade lite samma problem med dom men stod på mig och fick dels en inspelningsbar Box för 995kr istället för 1995kr och fri installation på den nya boxen

Fick skicka tillbaka den första och fick också en räkning på 2700 för att dom inte hade fått in den men efter ett samtal så hittade dom den puh!

Kände ungefär som du att den första boxen stämde inte alls med beskrivning av den under säljsamtalet.

Men måste ändå säga att trots allt strul så har dom varit väldigt snabba och trevliga på att rätta till så det har ju löst sig

Men det är en rejäl bindningstid dom har

• Starka
    ALLIEVERDO skrev 2016-04-14 23:38:59 följande:

Tyckte det först med.. De första små och stora felen å löftena. . Men nu har de varit annat än snabba och hjälpsamma. Bara krångel, fel info, å krångel å lögner. Alltså helt otroligt. Jag har jobbat i service i flera år. Skulle aldrig lova snart å påstå saker om jag inte var 100 procent säker och lura kunden. Å sen efter väldigt stora löften som de inte hållt osv så bör man ju försöka va snäll mot sin kund, men nej fortsätt samma stil..

Ja dom behöver verkligen se över sina säljares kunskap om boxarna till mig sa han att man behöver inte inspelningsbar idag, de är förlegat och deras system va mycket mycket bättre. Tog upp de med dom när ja bytte Box mycket därför jag fick den så "billigt" men tråkigt att behöva bli subba för att de ska hända nåt
Svar på tråden BIND ER INTE TILL VIASAT