BIND ER INTE TILL VIASAT
Har haft mycket strul med dom med.. Inget att lita på för fem öre! :( Nu ska jag Äntligen bli av med dom och deras pissabonnemang om dom håller sitt löfte. Kommer Aldrig mer köpa deras tjänster.
Har haft mycket strul med dom med.. Inget att lita på för fem öre! :( Nu ska jag Äntligen bli av med dom och deras pissabonnemang om dom håller sitt löfte. Kommer Aldrig mer köpa deras tjänster.
Vi vart erbjudna en ny box (HD) mot att vi förlängde vårt abonnemang ett år till, min Sambo var lite för snabb att tacka ja tyvärr.
Dagen efter så ringde jag dom och meddelade att vi inte ville ha boxen och att dom inte skulle skicka den. (den var ännu inte skickad)
Då sa killen i telefonen att det lättaste var att dom skickade boxen som planerat men att vi inte skulle hämta ut den.
Då skulle boxen automatiskt returneras till dom och vi skulle självklart inte behöva betala nånting.
Lappen kom som den skulle i brevlådan och vi hämtade inte ut boxen.
Ett par månader senare så ringde jag dom och meddelade att vi ville säga upp abonnemanget men fick då till svar att det var förlängt ett år pga boxen dom skickat.
Jag förklarade hur det låg till och att boxen hade returnerats till dom. Men dom menade på att dom inte hade fått nån box, och kunde inte avsluta abonnemanget förän boxen kommit fram.
Vet inte hur många gånger jag bråkade med dom i telefonen..
Till slut så sa dom bara att tyvärr så måste ni fortsätta betala som tänkt men att abonnemanget kommer att avslutas automatiskt när tiden var slut.
Jag skulle alltså Inte behöva ringa dom nå mer.
För två månader sedan såg vi att kanalerna inte fungerade, det var äntligen klart. Ingen faktura kom heller. Yes! (tänkte jag) tills förra månaden när en ny faktura dök upp. Min Sambo satte på boxen och mycket riktigt, dom hade satt igång skiten Igen!. :( Fakturan var dessutom dubbelt så hög som den brukar vara.
Återigen fick vi ringa dom och fick då till svar att Fakturan var högre eftersom att vår bindningstid var slut. (Vi kunde förlänga den om vi ville och på så sett få det billigare) Då sa dom att man var tvungen att höra av sig till dom för att avsluta och att det var tre månaders uppsägningstid.
Vi förklarade vad killen i telefonen sagt men kunde inte bevisa nånting.. Tydligen ska man begära att få allting skriftligt för att man ska få rätt.
Jag Kräks på Visat!
Nu är det iaf Uppsagt som sagt och jag är såå glad att bli av med skten.