Sängplatser till pojkvännens barn
Anonym (öh) skrev 2016-04-08 09:57:48 följande:
Jag har inte skrivit att de inte tycker att det är roligt att åka dit. Jag skrev att mina ungar inte hade velat göra det och att det heller aldrig skulle ha varit aktuellt i vårt fall. Ja, det är förstås okej om barnen tycker att det är kul. Men i längden tvivlar jag på att de kommer att tycka det. Det är heller inget jag vet eftersom det inte är mina ungar, men det är något jag tror och förutser eftersom barn trots allt inte är så olika varandra när det kommer till behov av utrymme och möjlighet till personlig integritet.
Det stör inte mig att du och BioBonus tycker att det är ett stort äventyr för ungar att åka och trängas varannan helg. Det verkar däremot störa er att jag tycker något annat.
Ni är kanske bara bittra på något sätt. Ja, så är det nog. *skrattar*
Men sen tycker jag att det spelar in om han har umgänge vv eller vh. Har han vv så har de ju veckan själv hemma i lugn och ro, för att sen åka till ts på helgen. Vilket jag tycker är ok.
Men är det så att han bara har vh, så blir det ju rörigt och knöligt att va så många på så liten plats och dessutom få kvalitets tid med barnen.