Inlägg från: Anonym (a) |Visa alla inlägg
  • Anonym (a)

Vad gör ni tjejer på badoo?

men var inte på Badoo då. Om Tinder funkar bättre för dig så go for it. 

• Anonym (a)
    Anonym (Världen är borta) skrev 2016-04-08 08:53:43 följande:
    Under ungefär 7-8 månader har jag varit på dessa dejter! Tror de är några fler också men har tappat räkningen. Hur gör det mig bekräftelsekåt genom att faktiskt träffa människor genom internet? jag dejtar tills jag känner att jag hittat rätt tjej att spendera flera år med - kommer knappast ta det första bästa. Ibland. Ibland testar jag att ha sex med tjejerna också och känner jag inget speciellt efter det så går jag vidare.

Ja, men i så fall kan ni väl ge en enkel liten förklaring till varför ni inte vill skriva istället för att vara ena ignoranta störda fuckers bara? T.ex. tack för att du skrev till mig men jag har redan börjat pratat med en annan kille redan. Du får ha det så bra så kanske vi hörs senare! :)

Förstår ni inte själva vilket sjukt kvinnohat detta skapar när ni är så äckligt ignoranta?
    tyvärr hinner man nästan inte med att vara så artig om man får väldigt många mail.

dessutom går killar exakt likadant. Jag får inte alltid svar tillbaka från killar heller. Tro inte att allt är svart-vitt!
Svar på tråden Vad gör ni tjejer på badoo?