Inlägg från: Anonym (Mr Hard) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mr Hard)

Min man vill se mig med andra

Jag var också en sån man som hade fantasier om att min fru skulle få ha en annan man när jag tittade på och jag är också självsäker och vet vad jag vill. Jag var den drivande i frågan och hon var väl mer tveksam till det först men hon började mjukna upp i saken och när vi var utomlands sa hon att hon var sugen att prova på hur det var. Sagt och gjort när vi kom hem satte vi in en annons på en kontaktsida och fick x antal svar av dom mest konstiga människorna men det var en vi fastnade för som bodde ganska nära oss och stämde träff med honom för att se vad han var för människa. Vi träffades på ett hotell en kväll men det blev inget den gången utan vi sa att vi skulle höra av oss till honom. Sagt och gjort redan på måndagen efter ringde jag upp honom och vi bestämde att vi skulle träffas till helgen hemma hos oss. Han kom och min fru och jag var nervös inför kvällen men när dom väl satte igång har jag aldrig sett min fru ha så skönt som hon hade det då och vi har träffats flera gånger efter det och ni är vi alla tre med samtidigt och varken jag eller min fru mår dåligt över det. Så jag tycker att ni ska prova på för jag tror inte att ni blir besvikna...

Svar på tråden Min man vill se mig med andra