Inlägg från: Anonym (Nothing but the thruth) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nothing but the thruth)

Min man vill se mig med andra

Anonym (Haha) skrev 2023-01-12 07:57:52 följande:
    Ja, källan  är att det bara är män eller mestadels män som skriver i tråden. Män som gillar att se andra med sin fru är ju i verkligheten lagda åt "fel" håll och vill i själva verket vara med mannen. Det ser du ju även i TS om du läser lite mellan raderna.
    Män som gillar se andra män med sin fru vill innerst inne vara med mannen i gänget. Japp. De killar här i tråden som känner så ska kliva ur sin garderob, bekänna färg och inte skämmas det minsta. Sluta bara hyckla. F*n tröttsamt. 
    CTP skrev 2023-01-22 00:15:31 följande:

Förstår att det finns synpunkter på detta ämne...
    Och detta passar nog inte alla, men för er som gillar det är detta så är detta en grym upplevelse.
    Jag och min exman hade andra män på besök väldigt ofta och när jag väl blev bekväm i det så kunde jag njuta fullt ut.
    Och efteråt när extramannen hade åkt så hade jag och exmannen sex som galningar,han blev extremt upphetsad att vara nummer två på mig
    Obs: vi är skilda pga helt andra orsaker

Verkligen Tomte
    Nipus81 skrev 2023-01-21 21:13:02 följande:

Ja, det är viktigt att skilja på sex och kärlek. Kan man det så är det fullt möjligt att ha sex med andra enbart för njutningens skull. 

Varför? Så f*n primitivt liksom. 
    Anonym ()() skrev 2023-01-22 06:35:23 följande:
    Därför att livet har ett slut, passar på att njuta så länge det varar....

Talar du f*n om för mig vad jag ska njuta av? Av dig och en brutta eller två eller? Samtidigt, coolt va? Slicka din sperma? Brainwash = juste game? Jiddra hit och dit. Njuter av svart kaffe jag.

Anonym (Ilse) skrev 2023-01-22 08:20:05 följande:

Jag tror också det är bra att kunna skilja på sex och känslor men att ändå inte vara för rädd för lite känslor. Man måste inte agera på känslorna och efter ett tag försvinner de om det råkar uppstå lite känslor. Mata inte känslorna för extramannen men gör det för din man. 

Kvinnor har f*n svårt att kunna skilja på sex och känslor. Du kräver inte lite av dem Ilse. Tjejen min vart kåtare på Bull. Tack å hej blev det sen. Fy f*n ångrar vi tog in nån. Vi hade det fine. 
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-22 12:38:51 följande:
    Jag förstår att det kan bli så. Jag tycker snarare att jag försökte nyansera det lite då det var flera som skrev om vikten av att kunna skilja på sex och känslor. Jag tror det är viktigt att veta lite hur man själv fungerar. Vad händer om jag får känslor? Vad gör jag då av de känslorna? Känner jag att jag då måste skilja mig och vara med den jag fått känslor för? Jag tror som du att det kan bli väldigt fel för en del och det gäller att ha det i beaktande. I mitt eget fall är jag inte så orolig då jag vet att mina känslor för min man är på en helt annan nivå även om jag skulle bli småförälskad ett tag i en extraman. 
    Du Ilse låter smartare än min omogna tjej. Ja, hon som flytta in till våran f*n Bull. Vi ville ha han som stadig extraman men va händer. De klickade redan efter två träffar i våran kåk. I nyköpta kontinentalsängen. Vi tänkte kids, strunta i annat än oss när första ungen sett dagens ljus. Ett halvår höll vi på och tog hem Bullen. Tänkte hela tiden tjejen tröttna snart. Om hon tänkt som du hade vi nog vart ihop än.
    Anonym (Haha) skrev 2023-01-23 10:03:44 följande:
    Du har rätt i att det troligen är svårare för män att gå med på detta, på något sätt tror jag att en man lättare ser sex med en annan kvinna som något tillfälligt.

Medan en kvinna som tillåter en annan man penetrera henne är mer utlämnad känslomässigt och då också lättare att känslorna påverkas och hamnar "fel".

Bara en fundering men jag tror det ligger något i detta.
    Din fundering f*n sann alltså. Fattade inte grejen innan vi testa. Hunken vi fick hem genom, äh avslöjar inte sajten, va för mycket för tjejen. In kom han en blond bodybuilder me hästsvans, biceps och välhängd  juvel. En grabb tjejerna fantiserar om. 
Svar på tråden Min man vill se mig med andra