Inlägg från: Anonym (Egon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Egon)

Min man vill se mig med andra

Anonym (Nothing but the thruth) skrev 2023-01-22 10:11:30 följande:
    Kvinnor har f*n svårt att kunna skilja på sex och känslor. Du kräver inte lite av dem Ilse. Tjejen min vart kåtare på Bull. Tack å hej blev det sen. Fy f*n ångrar vi tog in nån. Vi hade det fine. 
    Håller med om att man nog ska vara extremt försiktig att släppa in en extra man. Det bästa för dom flesta är nog att låta det stanna vid fantasier. Dom kvinnor som gillar det gör det säkert för att dom får knulla en ny och intressantare man än sin partner. Den befintliga partnern är nog ganska lurad egentligen.
  • Anonym (Egon)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-23 09:24:36 följande:
    Jag har inte sagt att jag kan styrka känslorna utan det jag kan styra är mina handlingar. Sen har jag väl lite strategier för att inte bli för förälskad. Men det viktigaste är väl att om jag skulle bli förälskad så skulle jag inte träffa den personen igen och efter ett tag går förälskelsen ner. Det skulle vara jobbigt såklart men jag känner mig säker på att klara det. Men du har rätt i att om jag var man skulle jag vara tveksam till att gå med på det.
    Men nu är det så att det är dina känslor som styr dina handlingar.

Det är så vi människor fungerar. Det är lätt att ha en uppfattning innan man har hamnat i en viss situation. Ditt val kommer troligen att bli ett annat än vad du trodde när du väl hamnar där.

• Anonym (Egon)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-22 08:20:05 följande:

Jag tror också det är bra att kunna skilja på sex och känslor men att ändå inte vara för rädd för lite känslor. Man måste inte agera på känslorna och efter ett tag försvinner de om det råkar uppstå lite känslor. Mata inte känslorna för extramannen men gör det för din man. 

Och du tror att man kan styra över det själv? Glöm det. Du är bara ett objekt som styrs av känslor (instinkter) som du tyvärr inte har kontroll över. Det är lätt att "veta" hur man ska agera innan situationen uppkommer - verkligheten är något helt annat.
Svar på tråden Min man vill se mig med andra