Min man vill se mig med andra
Min sambo som jag berättat att jag gärna ser ligga med någon annan man har efter lite tid och funderande accepterat att jag känner så. Hon har förstått att jag inte har några baktankar och att jag egentligen vill ligga med andra kvinnor. Även om vi inte gått hela vägen än så har vi ändå pratat om det vid flera tillfällen och hon har berättat att hon både fantiserat om det när hon onanerat men även drömt om det vid några tillfällen. Vid ett tillfälle hade hon gruppsex med 8 män i drömmen och hon tyckte det var väldigt hett att få tillfredsställa så många samtidigt. Vi pratade bara häromdagen och då nämnde hon att hon skulle vilja ha två samtidigt, dels bli tagen bakifrån men även få suga samtidigt. Mitt frö som jag sådde för en tid sedan har börjat gro, även om det inte växt så mycket än. Men jag tror att vi, om tillfället är rätt, kommer att bjuda in en till man till oss. Dels så jag får se henne med någon annan men även att hon ska få tillfredsställa två män samtidigt. Hon går helt enket igång på att få tillfredsställa andra.
Så, jag följer tråden med intresse.
HAr ni kommit till skott?
Jag har bara varit den andra manen och sätt resultatet på de båda.