• Anonym (Orolig)

    Frågor ang sex (tjej)

    Hej jag har lite frågor jag gärna vill ha svar på ang sex. när jag har sex är det skönt till en början men sedan när det gått ett tag under akten så blire obehagligt, gör ont, och känns som att jag ska kissa på mig och det gör att jag måste be honom pausa och sedan fortsätta efter ca 10 sekunder sen fortsätter vi sen efter en stund blir det likadant igen. Ska det vara så? Känner ni likadant? Är det något fel? Vad beror det på? Jag har heller aldrig lyckats komma med en kille någon gång, bara på egen hand, Riktar tråden till tjejer då jag jag är tjej haha

  • Svar på tråden Frågor ang sex (tjej)
  • Haskel

    På vad sätt känns det obehagligt, gör det ont?
    Eller är det mest obehagligt för att du känner dig kissnödig, rätt att kissa på dig?
    Är det så, kan det vara att du håller på att få orgasm/fontänorgasm. 

  • Frigående Fru

    På vilket sätt gör det ont? Spänner, krampar, hugger? Eller är det mest att det känns obehagligt?

    Att det känns som man ska kissa på sig när man blir penetrerad brukar oftast vara ett tecken på att man är nära att komma, kan vara svårt att skilja känslorna ibland men försök att slappna av och inte oroa dig för att kissa på dig så kanske ni kan fortsätta istället för att pausa och se var det tar er?

  • Anonym (Orolig)

    Ja alltså känner av allt du skrev. Men om man är på väg att få orgasm så ska man väl inte känna att man måste pausa och inte kan fortsätta? Ska man inte känna tvärtom typ att man måste fortsätta tills man kommer?

  • Anonym (Orolig)

    Men haha tänk så struntar man i det man känner och så typ kissar man på riktigt eller något, kan det hända?

  • Underhill
    Anonym (Orolig) skrev 2016-04-09 13:18:45 följande:
    Men haha tänk så struntar man i det man känner och så typ kissar man på riktigt eller något, kan det hända?

    Slappna av och låt det ske :) lägg en handduk eller liknande under.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Orolig)
    Underhill skrev 2016-04-09 13:21:49 följande:

    Slappna av och låt det ske :) lägg en handduk eller liknande under.


    Känner du samma känsla? Och det är väl inte normalt att kissa på sig haha? Moodkiller ju
  • Anonym (Orolig)

    Är det ingen här som känner igen sig i det jag upplever? Är det något fel? Borde ja kolla upp de hos läkare?

  • Underhill
    Anonym (Orolig) skrev 2016-04-09 13:24:29 följande:
    Känner du samma känsla? Och det är väl inte normalt att kissa på sig haha? Moodkiller ju

    Ne, jag är man :)...men jag känner igen beskrivningen. Troligen en G-punktsorgasm som är på väg för dig, men gör det bara ont, så kan det kanske röra sig om annat!?
    E vi överens så kör vi
  • Frigående Fru

    En vaginalorgasm (från penetrering) kan upplevas som ganska obehaglig jämfört med en klitorisorgasm eftersom att den dels känns annorlunda och oftast är betydligt kraftigare.

    Jag känner precis som du att jag skulle vilja pausa när det är på väg, det är nästan för mycket. Det är inte alltid jag lyckas slappna av tillräckligt för att det ska bli en orgasm av det och måste pausa ändå. Det är bara att prova sig fram och framför allt, prata med din kille och berätta att det känns som du ska kissa på dig och att du är lite orolig för att det ska hända. Om han gillar dig kommer han uppmuntra dig att försöka iaf, lite kiss är väl inte så farligt...

    Har du riktig tur blir det en underbar fontänorgasm av det hela och då kommer det bli väldigt väldigt blöt utan kiss.. Fast det känns och ser ut lite som man kissar på sig.

  • Haskel
    Anonym (Orolig) skrev 2016-04-09 13:24:29 följande:
    Känner du samma känsla? Och det är väl inte normalt att kissa på sig haha? Moodkiller ju
    Kissa och kissa...
    Men fontänorgasm är nästan samma sak, vilket är normalt. Jag förstår om det känns pinsamt och läskigt. Men fråga din kille, vad han skulle säga om det hände. Lägg som sagt några handdukar under. Det blir bara blött. Inget som luktar eller så.
Svar på tråden Frågor ang sex (tjej)