ADHD/blackouts
Jag fick min adhd diagnos för ca ett halvårsen, har tagit medicin i snart två månader. Men det är inte det jag vill fråga om nu utan om någon mer med Adhd får "Blackouts"... Jag har i många år trott att jag har alzheimers haha*
Jag bokade en tid till Vpm, satte mig ner och doktorn frågade mig vad jag tror att jag har efter att jag berättat om mina blackouts och hur jag fungerar och jag svarade "Jag är ganska säker på att det är alzheimers!!" Han fick sig ett gott skratt och förklarade efter väldigt kort tid att jag har Adhd-Det var helt solklart!!
Han förklarade också hur min hjärna fungerar men fattar fortfarande inte hur man bara kan försvinna när det blir för mycket.. Tycker det är pinsamt och jobbigt när man står mitt uppe i en disskution och man känner hur hjärnan börjar lägga av och man får säga, ursäkta mig jag har fått en blackout, jag är strax tillbaka! HEMSKT!
Någon mer som lider av samma?
Och till er som tänker skriva att jag är dum i huvet och behöver hjälp, tack jag får hjälp och jag vet att jag är lite galen :D