Män! Vad tänder ni på?
Så vad föredrar ni om ni måste välja och hur ser din drömkvinna ut?
Så vad föredrar ni om ni måste välja och hur ser din drömkvinna ut?
Omöjligt att välja känner jag...föredrar en hel kvinna :)...frågan är vilken typ av kille som går igång på hur just du ser ut i din fulla prakt :)
Stora fasta tuttar
Pansexuell här så jag tänder bokstavligt talat på alla av dem där alternativen men det som är viktigast för mig och alltid har varit är att personen i fråga är en bra person enligt mina mått mätta.
En otrevlig, elak person är avtändande exempelvis.
Putig rumpa små bröst långa ben kinky sinne
Jag funderar på om det inte är beroende på vilken ålder som tillfrågas kanske? Som jag då tillexempel som har tränad kropp, fast rumpa, långt mörkt hår, stora blå ögon och långa ben. Skrattar ofta och mycket, glad nästan jämt, men har skinn på näsan. Så är personligheten viktigare än utseendet eller tvärtom?
Glada tjejer med det i blicken gärna över 1,70 cm.sen har jag ju en del fetischer kvinnofötter gärna storlek 40 eller större, nylonstrumpor lite kraftiga ben o s v.
Jag tänder på lust och kåthet. En kvinna som är kåt och skickar sådana signaler är det sexigaste som finns
Ett stort hjärta och en jordnära kvinna som gillar långa promenader i uppförsbacke. Stort plus är om hon odlar sina morötter själv ;) puss
Personligheten är klart viktigare än själva attributen. Men ser man bara rent kroppsligt vilket frågan var så är det så jag vill en tjej skall se ut.
Men få av de jag haft förhållanden har sett ut just så. 1 på 50 kanske verkligen har stämt in på just det.
Personligheten är klart viktigare än själva attributen. Men ser man bara rent kroppsligt vilket frågan var så är det så jag vill en tjej skall se ut.
Men få av de jag haft förhållanden har sett ut just så. 1 på 50 kanske verkligen har stämt in på just det.