• Anonym (Tränad kropp och långa ben)

Män! Vad tänder ni på?

Så vad föredrar ni om ni måste välja och hur ser din drömkvinna ut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män! Vad tänder ni på?
  • Kinkyromance

Det bästa är när ett vackert ansikte sitter på en kropp med en liten fast rumpa och små fasta bröst Cool

Det är ju drömkroppen men tyvärr kan den allt för ofta förstöras av en dålig personlighet - så i slutändan vinner personligheten över utseende - kanske därför borde vara alternativet "annat" även om jag svarade liten rumpa (veckans fetishFlört)

• Roddyn

Hår är min grej! Rödhåriga eller kvinnor med kortare frisyr är jätte sexigt!

• CarinaL26
    Anonym (Man) skrev 2016-04-12 15:38:14 följande:

Av rent ytliga attribut så är det sexigaste jag vet en stor, rund, fyllig rumpa nedanför en smal (inte för smal!) midja med skinkor som gungar (helst så att hon känner det själv!) märkbart för varje steg hon tar.

Kan förstå varför du gillar gungande skinkor men varför vill du att hon ska känna det själv??
  • skånekille

Jag röstade annat, och motiverar med att en mentalt stark och intelligent kvinna toppar mina kriterier alla dagar i veckan, skulle hon dessutom vara sexuellt frigjord så sitter jag gärna kvar och pratar med henne för att lära känna henne bättre.
    Utseendet är underordnat.

• Anonym (Grissom)

Är det bra att män tänder lätt på kvinnor, eller borde män vara mer som kvinnor?

Men det krävs en del för att jag ska tända. Det är en kombination av utseende, personlighet, personkemi, självkänsla.....och hennes sätt att bemöta och se mig, visa intresse för mig och min person, hennes sätt att ta på mig och ord osv...

Men en kvinna som dyker upp naken framför mig på något vis skulle inte väcka några som helst känslor i mig nej.

• wolf666

Vackert ansikte, medelstora/större bröst, rumpan är inte så noga men inte helt platt bara 

Personlighet! Den är ju också rätt viktig, men ok här var det väl mest utseendet man tänkte på?

• Svennebanan75

Jag har alltid tänt på "vackra" venusberg... lite jobbigt när man möter kvinnor med oemotståndlig venusberg och inte kan låta bli att snegla på skrevet..Skrattande

• Gaskarl

Intelligens, hon ska gilla att kyssas. Gärna yppig byst och lite bred rumpa, medelålders. Och så ska hon gärna klä sig i fina underkläder, stay-ups,  för sin egen skull, det är viktigt.

• Anonym (4)
    Anonym (Kille 21 år) skrev 2016-04-16 20:53:32 följande:

Jag är en kille 21 år... Jag kan säga exakt vad jag tänder på som jag inte är ensam om: En fast rumpa, stora bröst, vackert ansikte och hon ska vara smal också...

Mer än så behöver ni inte för att vara snygga.

Mer än så? 
  • Anonym (Legman)

Jag är en total benfreak. Kan göra mycket för en tjej med perfekta långa slanka ben. Bryr mig föga om resten så länge de släta spirorna vaggar fram i korta kjolar, shorts med grova kängor eller högklackat..såå sexigt!

Personlighet och ansikte kommer på delad 2:a plats.

• Anonym (Tobbe)

Som min tjej.
    Långt blont hår, medelstora bröst, blå ögon, slank kropp, snyggt ansikte och en fin rumpa 

• Anonym (Man och make)

Snabb i tanken, öppensinnad, nyfiken, lätt att prata med, passionerad och våga njuta, social.

Utseende inte speciellt viktigt men behöver bejaka sin kvinnlighet och bära vackra feminina outfits och underkläder.

Svar på tråden Män! Vad tänder ni på?