Män! Vad tänder ni på?
Så vad föredrar ni om ni måste välja och hur ser din drömkvinna ut?
Intelligens och personlighet är absolut mest tändande. Utseendet är sekundärt för mig iaf.
Ett vackert leende fylliga tuttar och en stor bakdel om man får önska..
Tänder på långa ben och normal kropp, inte stora bröst. Sedan så har jag även en fetisch och gillar snygga kvinnofötter med målade naglar, hör lite ihop med långa ben
Av rent ytliga attribut så är det sexigaste jag vet en stor, rund, fyllig rumpa nedanför en smal (inte för smal!) midja med skinkor som gungar (helst så att hon känner det själv!) märkbart för varje steg hon tar.
Synd man bara kan välja ett alternativ. Hade valt vackert ansikte, stor rumpa, små bröst om jag utgår de få alternativen på listan.
På frågan hur drömkvinnan ser ut är svaret att massor med kvinnor ser ut som Drömkvinnan. Hon kan se ut på mångahanda olika sätt, jag gillar alla sorter rent utseendemässigt. Allt från nätt till korpulent eller reslig.
Måste jag ändå välja så kunde det nog bli så här:
- Ett sött, uttrycksfullt och kvinnligt ansikte vars levande, snabbt skiftande känslouttryck kan avläsas lika lätt som en öppen bok. Tjocka läppar och stora mörkbruna ögon som sitter brett isär. Bred platt näsa. Eller så kan hon ha heta fräknar på blek hy.
- Tjock och kurvig! Stor jätterumpa och breda fylliga höfter som dallrar och gungar när hon går. Sexiga celluliter. Tjocka kurviga ben, med feta ridbyxlår och kobenthet. Inget mellanrum mellan låren. Fläskiga överarmar.
- Fina sexiga händer och fötter. Små eller större spelar ingen roll, men välbevarade som är mycket kvinnliga och sexiga i formen (vad det innebär är omöjligt att beskriva). Korta naturella naglar.
- Helt orakad på alla ställen av kroppen. Gäller även armhålorna. Gärna riklig hårväxt. Inre blygdläppar som är jättestora och hänger långt ut. Stor klitoris.
- Bröst som är små relativt kroppen i övrigt (dvs medelstora bröst om kvinnan är tjock eller fet, eller små bröst om hon är smal eller normalbyggd). Toppiga strutar. Stora mörka vårtgårdar med jättevårtor.
- Röst som låter kvinnligare, yngre och mer sensuell eller sexuell än andras i motsvarande ålder väcker stort intresse.
- Hennes naturliga opåverkade kvinnliga kroppsdoft! Slår högre än allt annat och skulle väl egentligen stått överst.
- På lite smalare tjejer väcker en fin rak hållning stor uppmärksamhet.
Intelligens, logiskt tänkande och konversations kunskaper skulle jag säga.
Framför allt humor, självdistans. Förmågan att inse att hon KAN ha fel om ett och annat ibland. Det är sexigt.
Jag är en kille 21 år... Jag kan säga exakt vad jag tänder på som jag inte är ensam om: En fast rumpa, stora bröst, vackert ansikte och hon ska vara smal också...
Mer än så behöver ni inte för att vara snygga.