• Anonym (kärkär)

Träffat en rik vacker man

För 2 veckor sen mötte jag en kille från tinder. Jag vet vem möter den rätta där? Så fort jag mötte honom i verkliga livet blev jg kär. Jag har mött han två gånger, och vi har SÅÅÅÅÅ ROLIGT, ihop. vi skrattar och han e så vacker. Han e 46 jag e 27. han e gift och har två barn. men ligger i skilsmässa, problemet e att han e så jävla rik. han skryter inte inget så, Men ja har inget att ge han? mer än ett skratt och bara umgås . När ja kom in i hans hus , de är värt över 20 miljoner. altså hur kan ja mäta mig me de? ja har 10.000 o leva för varje månad. Känner mig så osäker på den biten, Han kanske e van att man ska nya kläder jämt eller fan vet jag. ja ser bra ut o så

men ka har inte värsta garderoben som han? de kanske e min osäkerhet. Men är det konstigt att ja blivit besatt kär i han? vågar inte säga något. Har inte känt så här sen ja va 18 år gammal o då har ja endå haft 2 förhållanden där mellan, ja lyssnar på musik igen fått liv i mig själv sen ja mötte den vackra man. ja e så rädd att få hjärtat brustet :(

• Svar på tråden Träffat en rik vacker man
  • PGA

Finns inget att oroa sig för utöver hans ålder.

Män betalar i en relation med pengar och status. Kvinnor betalar genom en vacker uppenbarelse och trevligt bemötande.

Det låter som du gör din del.

• Kjell2

Kolla med hans fru att de verkligen ligger i skiljsmässa.

Det händer titt som tätt att historier om skiljsmässor, seprationer, döda äktenskap dyl inte är 100% sanna,

• Anonym (Aldrig)

Tror inte ett ögonblick på detta, en man i den åldern kan inte vara vacker. Det upphör de med i 30-årsåldern.

• Anonym (svenskalektioner?)
    Anonym (Aldrig) skrev 2016-04-13 14:38:49 följande:

Tror inte ett ögonblick på detta, en man i den åldern kan inte vara vacker. Det upphör de med i 30-årsåldern.

Nja  det där är väl en sanning med modifikation.Vissa karlar kan ju faktiskt åldras med behag;)
    Däremot hänger de på Tinder? Trodde i min enfald det var "fjortisar "där  mest.. Men klart har de samma iq  och mognad som vissa nissar som hänger på detta forum och är i det åldersspannet så är det kanske  inte omöjligt
    Observera jag skrev vissa , så ni kloka karlar behöver inte ta åt er.
  • Anonym (kärkär)

vilka inlägg! Skulle aldrig be han betala mina saker osv. Middagar visst. men inte mer.

Sen ser han ut o va 35 o inte 46. han e riktigt jävla vacker. De går inte att förklara. ja va inne på tinder för tidsbedriv inget mer då de e många idioter där. men de va inte de mitt ämne handla om. så snälla läs mitt inlägg igen. Ja må va söt men ja e inte lika het o fräsh som alla andra brudar han kan få me sin plånbok.

• Anonym (Aldrig)
    Anonym (kärkär) skrev 2016-04-13 15:09:42 följande:

vilka inlägg! Skulle aldrig be han betala mina saker osv. Middagar visst. men inte mer.

Sen ser han ut o va 35 o inte 46. han e riktigt jävla vacker. De går inte att förklara. ja va inne på tinder för tidsbedriv inget mer då de e många idioter där. men de va inte de mitt ämne handla om. så snälla läs mitt inlägg igen. Ja må va söt men ja e inte lika het o fräsh som alla andra brudar han kan få me sin plånbok.

Jaja, det tror jag när jag ser det. Hittills har jag ALDRIG funnit en man över 40 vacker, inkl skådespelare. Titta bara på Jude Law som yngre, vilken skönhet! Nu är han dessvärre tunnhårig.
  • Anonym (Kerstin)

Vad innebär "ligger i skilsmässa"? 

• Kjell2
    Anonym (kärkär) skrev 2016-04-13 15:09:42 följande:

Och hur skulle det fungera praktiskt? När han i framtiden vill åka på semester till privat bungalo i Söderhavet och  du har råd med charter till Mallorca?

Eller när ni ska dela bostad, ska du bidra med 50%?

Går du in i detta får du nog acceptera att han kommer stå för en del av dina omkostnader. Vilket i sin tur kommer leda till att en del i både din och hans omgivning fördomsfullt kommer tro att du väljer honom för hans pengar och han dig för din ungdom.

• Anonym (Haha)
    Anonym (Aldrig) skrev 2016-04-13 14:38:49 följande:

Haha, den åldern va väldigt mycket attraktiv för mig i yngre ålder. Dessa va mer manliga, säkra, vana, lugnare... Det ingav trygghet och shit vilka vackra män det finns när dom närmar sig 50.
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (Haha) skrev 2016-04-13 16:08:35 följande:
    Haha, den åldern va väldigt mycket attraktiv för mig i yngre ålder. Dessa va mer manliga, säkra, vana, lugnare... Det ingav trygghet och shit vilka vackra män det finns när dom närmar sig 50.
    Smaken är som baken, men det är väl tur att gubbarna får sitt.
Svar på tråden Träffat en rik vacker man