Träffat en rik vacker man
För 2 veckor sen mötte jag en kille från tinder. Jag vet vem möter den rätta där? Så fort jag mötte honom i verkliga livet blev jg kär. Jag har mött han två gånger, och vi har SÅÅÅÅÅ ROLIGT, ihop. vi skrattar och han e så vacker. Han e 46 jag e 27. han e gift och har två barn. men ligger i skilsmässa, problemet e att han e så jävla rik. han skryter inte inget så, Men ja har inget att ge han? mer än ett skratt och bara umgås . När ja kom in i hans hus , de är värt över 20 miljoner. altså hur kan ja mäta mig me de? ja har 10.000 o leva för varje månad. Känner mig så osäker på den biten, Han kanske e van att man ska nya kläder jämt eller fan vet jag. ja ser bra ut o så
men ka har inte värsta garderoben som han? de kanske e min osäkerhet. Men är det konstigt att ja blivit besatt kär i han? vågar inte säga något. Har inte känt så här sen ja va 18 år gammal o då har ja endå haft 2 förhållanden där mellan, ja lyssnar på musik igen fått liv i mig själv sen ja mötte den vackra man. ja e så rädd att få hjärtat brustet :(