• Ewald01

Vilket ämne vill ni helst diskutera?

Undrar om ni har något favoritämne som ni gärna diskuterar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket ämne vill ni helst diskutera?
  • Anonym (T)

Annat. Svanar , räkor med ansikten mm.

• Ewald01

Musik skulle också vara ett alternativ, men man kan ju kryssa annat i så fall.
    Upplever inte att man diskuterar s
    å mycket om musik och låtar här ...

• Mandel

Tycker att hälsa både fysisk, psykisk och själslig samt politik är intressant.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Ewald01
    Mandel skrev 2016-04-16 10:33:35 följande:

Tycker att hälsa både fysisk, psykisk och själslig samt politik är intressant.

Ja, men finns det ngn som har kundskap och kan förklara lite?

Parestesi respektive domning skulle vara ett interessant ämne. Har startat en tråd om parestesi, men tror ingen svarade.

sv.wikipedia.org/wiki/Domning
  • Aniiee

Jag diskuterar gärna lite av varje. Gärna tv-spel, matlagning, mat hälsa träning, skolväsendet och film och tv-serier. Saker jag ägnar dagarna åt, helt enkelt. Politiken lägger jag mig sällan i, jag orkar inte engagera mig. Bilar har jag inget intresse för, så det går bort. Däremot teknik, gärna vardagsteknik och innovation, saker som "hur kan vi förenkla" och "hur kan vi höja levnadsstandarden" och "hur kan vi hjälpa upp de som har det svårt att fungera i vardagen/samhället". Rent tekniskt, då alltså.

You are the creators and the curators of your own lives
  • lövet2

I skrift diskuterar jag gärna barn och allt som hör dit. Annars - med rätta personerna och öga mot öga - diskuterar jag allra helst olika filosofiska och/eller teoretiska problem (gärna riktigt nördiga sådana). Hur man löser paradoxer som kan uppstå vid tidsresor t ex eller hur man ska kunna bevisa att något inte existerar.

• Ewald01
    Aikido skrev 2016-04-16 20:51:07 följande:

Annat. Kukstorlek och dallrande rumpor.

Det finns ju redan så många trådar kring detta .... hmm ... 

• Ewald01

En tråd om Lugner skulle väl täcka de flesta ämnen ... haha ... i alla fall film, politik, annat (kukstorlek {#emotions_dlg.djavulsk}Skrattande), kultur och till och med hälsa. 

Svar på tråden Vilket ämne vill ni helst diskutera?