• OnMyWay

BIM 26/4 och där omkring

Sitter som på nålar och väntar på bim. Första försöket för oss på 6år. Använde oss av clearblue digital med dubbelhormonindikator. Fick utslag söndag 10/4 men fick inte till det fören mån 11/4 kväll. Hoppas vi inte missade äl. Hade molvärl mån morgon, men ägget ska ju leva i 24h Max.

Just nu sitter jag och inbillar mig en massa symptom och måste erkänna att jag typ blivit crazy av detta. Är jag ensam ? ????

• Svar på tråden BIM 26/4 och där omkring
  • DellaM

Har bim 26, känner inget speciellt! Men man kan ju ändå hoppas

• OnMyWay

Fick utslag på min äl test flera söndagen så misstänker att min beräknad men är på måndag. Så idag är bim -4

Adama & Awa 070509
  • Nykär15

Är det oplanerat menar du?

Wictor090719 skrev 2016-04-21 10:25:22 följande:

Haha vi är inte på något försök ?

• Wictor090719
    Nykär15 skrev 2016-04-21 13:15:39 följande:

Är det oplanerat menar du?

Vi vill ha barn men tänker mer tar det sig så tar det sig :). Vi välkomnar en bebis iaf :)
    Mamma till finaste Wictor 090719.
  • Villhaentredje

Hej! Jag hoppar gärna in här! Vi väntar med spänning, vårt 3:e försök nu. BIM imorgon, men hade utslag på äl test dag 21 så jag vet inte när jag ska testa?? Vi hade iaf sex så det räcker o blir över just runt äl, hoppas!! Tycker det spänner i magen, men kan ju lika gärna va mensen som är på g!

OnMyWay stort grattis, underbar känsla!

• Nykär15

BIM är i stort sett alltid 14 dgr efter ÄL, så räkna från den dagen :)

Villhaentredje skrev 2016-04-21 20:44:56 följande:

Hej! Jag hoppar gärna in här! Vi väntar med spänning, vårt 3:e försök nu. BIM imorgon, men hade utslag på äl test dag 21 så jag vet inte när jag ska testa?? Vi hade iaf sex så det räcker o blir över just runt äl, hoppas!! Tycker det spänner i magen, men kan ju lika gärna va mensen som är på g!

OnMyWay stort grattis, underbar känsla!

• Emsan91

Blir tokig på detta. Tredje dagen i rad nu som jag känner av symptom på morgonen. Mår illa, molande värk, något ömma bröstvårtor. Men ju längre dagen går desto mer försvinner allt. På kvällarna har jag tänkt att nä. Det är ingenting. Är på ÄL + 10 idag. Ska testa på måndag. :) hoppas hoppas.

• Nykär15
    Emsan91 skrev 2016-04-22 07:49:08 följande:

Blir tokig på detta. Tredje dagen i rad nu som jag känner av symptom på morgonen. Mår illa, molande värk, något ömma bröstvårtor. Men ju längre dagen går desto mer försvinner allt. På kvällarna har jag tänkt att nä. Det är ingenting. Är på ÄL + 10 idag. Ska testa på måndag. :) hoppas hoppas.

Jag känner inte mycket heller om det är nån tröst...är på samma dag som du. Hade lite stickningar i bröstvårtorna igår, främst i den vänstra. Svag molvärk. I morse mådde jag lite tjyvtjock, lätt illamående. Fick ta lite knäckebröd. Men kan lika väl vara mitt blodsocker, är väldigt känslig och behöver äta ofta pga mitt låga blodtryck...men det blir även värre när jag är gravid...nåja..får se. Testar tidigast i morgon men ev först på söndag...
  • Emsan91
    Nykär15 skrev 2016-04-22 07:58:27 följande:

Jag känner inte mycket heller om det är nån tröst...är på samma dag som du. Hade lite stickningar i bröstvårtorna igår, främst i den vänstra. Svag molvärk. I morse mådde jag lite tjyvtjock, lätt illamående. Fick ta lite knäckebröd. Men kan lika väl vara mitt blodsocker, är väldigt känslig och behöver äta ofta pga mitt låga blodtryck...men det blir även värre när jag är gravid...nåja..får se. Testar tidigast i morgon men ev först på söndag...

Jag brukar inte må illa, men igår morse var jag nära att spy innan jag fick i mig lite frukost. Däremot har jag en väldigt känslig mage så jag tänker att allt det jag tycker att jag känner där kan lika gärna vara något annat. Så jobbigt att vänta! :)
  • Nykär15
    Emsan91 skrev 2016-04-22 08:08:44 följande:
    Jag brukar inte må illa, men igår morse var jag nära att spy innan jag fick i mig lite frukost. Däremot har jag en väldigt känslig mage så jag tänker att allt det jag tycker att jag känner där kan lika gärna vara något annat. Så jobbigt att vänta! :)
    Jotack..väntan är inte skoj. Men nu när det är så nära så tycker jag det känns jobbigt med, för då vet man att man kan få mens om några dagar och all den långa väntan börjar om...igen. Så blir alltid lite deppig dagarna före det är dags för att testa. 
Svar på tråden BIM 26/4 och där omkring