Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?
J: Tack för många bra tips!
Skulle hörna vilja kunna lära min man sån där massage dom jag har sett på vissa filmer:)
Och ja, squirt och fontän är samma sak
J: Tack för många bra tips!
Skulle hörna vilja kunna lära min man sån där massage dom jag har sett på vissa filmer:)
Råden du fick ovan är det väl inget fel på, men det räcker inte nödvändigtvis heller. Vet inte vad slags massage du tänker på, men jag har iaf beskrivit min metod utförligt i en annan tråd. Jag tror många tjejer behöver den "mekaniska hjälpen" för att det ska spruta. Gäller givetvis inte alla, men mitt sätt har visat sig vara väldigt pålitligt i alla fall...
Och ja, squirt och fontän är samma sak
Vilken tråd är det då? Min pojkvän vill så gärna jag ska komma så.....flera av hans ex har gjort det och han tycker det är supersexigt. Jag kan inte, men skulle så gärna vilja lära mig!
Det kräver en man som vet vad han gör, helt klart. Måste ju till en viss teknik och att man som tjej känner sig trygg och kan slappna av.
Vargveum: Tack för tipsen.
Tror man måste vänja sig oftast. Helt annan känsla än annat tycker jag iaf.
[quote=76544788][quote-nick]vargveum skrev 2016-04-17 22:33:29 följande:[/quote-nick]Ja det är vad jag har hört (brukar fråga för jag är nyfiken). Annorlunda, men också väldigt olika individuella upplevelser.[/M
Tror inte alla kan och jag tror inte alla kan med alla. Så är det för mig iaf. Måste vara rätt sorts man som gillar samma grejer som jag sexuellt annars funkar det inte.
Så problematiskt är det nog inte att känna sig lite kissnödig. Poängen med en fontänorgasm är väl att verkligen släppa all kontroll. Let it flow...